Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej er der en som ved hvor lang tid der ca. går efter at man har returneret de papir man får til sendt fra Udlændingeservice ang. Visa. Til at hun får besked i Thailand om at komme efter sit visum ?
Hej Bo det er der vist ikke mange der præcis der kan sige. de siger 6-7 uger men da søgte første gang gik der 12 uger. men du hører ikke US det er kun din pige der hører noget og det er kun pr. telefonfra ambassaden i Bangkok. så hun må vente ved telefonen som siger
Ja ok kiml, men som du ved så siger de ca. 6 til 8 uger fra ambassaden i Bangkok. men jeg tænker på efter de papir er sendt ind her i DK, det er bare sådan ca. nu gik der kun tre uger fra ambassaden i Bangkok til jeg fik brev fra Udlændingeservice, så er der ca. 5 uger tilbage eller ? jeg ved godt det ikke er let med Udlændingeservice, men det kunne jo være der var nogle der måske har prøvet det her på forum´et. Jeg er nok ikke den først.