Se indlæg
 Udskriv debat
Det er godt nok grotesk det her.
Hvornår fanden bliver de folk der gør sådan noget her smidt hjem til derers ejet land?

Det gør de nok aldrig, for de gør nøjagtig hvad der passer dem, for satan jeg bliver edder sur når man læser sådan noget her.

http://ekstrablad...029727.ece

Suk Rak Ning
Tvivler paa, at hvis man kunne udpege gerningsmaendene, at de ville blive smidt ud af DK, en loeftet pegefinger og et fy fy, gaar man laengere en det, saa er man jo racist..........Grotesk, syntes jeg er et meget mild ord at bruge...

De " abekatte " goer lige hvad det passer dem, og de faerdes altid i flok, en flok toessedrenge i mine oejne...som selvfoelgelig skulle udvises med det samme ...

Er desvaerre bange for at det kun gaar en vej, nemlig den gale vej...

Faar lyst til at raabe.

ROEV

Redigeret af Suk Rak Ning d. 05/07-2008 08:43
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

phitsanulok
Linket virker ikke
Klik på dette link for at søge efter den rigtige side. Hvis det ikke kan lade sig gøre, bliver du ledt til forsiden af ekstrabladet.dk.

Har du brugt et bogmærke eller hyperlink - så husk at ændre det!

Vi undskylder ulejligheden

ekstrabladet.dk

Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
Underligt, men det skulle ikke undre mig det er fordi det er en gammenl nyhed.

Fido
jsh71 skrev:
Underligt, men det skulle ikke undre mig det er fordi det er en gammenl nyhed.

Det er ikke en gammel nyhed, den er bare blevet flyttet:

http://ekstrablad...029727.ece

pdrhan
Ja , man håndhæver sgu snart "abekattene" frem for os andre....ut a min kiosk , hvis det stod til mig.....hjemme hvor de kommer fra ville de aldrig gøre det.....der bliver de smadret af myndighederne med det samme.....måske her var et job til "smadremanden".....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

bastian
jeg troede aldrig det skulle komme over mine læber .....suk du har ret
de skulle alle smides ud med deres familier første gang de lavede noget kriminelt der kunne gi mere end 30 dage i fængsel
Udelukket ud fra siden, da det kneb med omgangstonen og at overholde reglementet.

Det er nogle luske personer de respeterer ikke andre end deres egen lille verden ,har haft mange problemer med dem ,alt i deres verden er bestikkelse og plat,for passere sues kanalen er det billigt med en box marlbore til toldere og deslige,ellers kan du ligge og vente i køen til du bliver mør, de skal have noget modstand så de forstår hvordan verden hænger sammen.

lindy

Fido
Jeg synes efterhånden at udviklingen i lille Danmark har taget en uheldig drejning.

http://ekstrablad...029897.ece

Frown
One man's ceiling is another man's floor

kbh
hvad sker der i lille danmark ?
Nu må det sku stoppe, det er altid muslimerne der ødelægger det for alle andre
Phun lak Thailand

Hørt, Hørt... Boede selv i getto, i Esbjerg, før jeg flyttede op til midt sverige, sjovt nok er der her i min lille by masser af thaier, en thai butik, en thai snackbar og thai hotel/resturant... De er pisse flinke allesammen :-)

Spring til debat: