Se indlæg
 Udskriv debat
efter søgning
rasmussen
hjælp min venninde tlf er død hun hedder nuet na mon tre hun har boet tårnvej i rødorve hun er kommet til danmark på ferie men kan ikke finde hende nogle som vil hjælpe hun er i kbh et sted please være seriøse

har en veninde som bor i rødovre, hun hedder kat. kan prøve at spørge hende, men jeg lover intet.

ingolf
Om hun er kommet til DK med et Thailandsk taletidskort er det måske derfor telefonen er död.

Ingolf

styrt3
ved du precis hvor på tårnvej ? jeg er fra rødovre og har en stor vennekreds plus famile i byen ! jeg er goe venner med ejeren af solcentret i langhuset på tårnvej, han har kone fra thailand som arbejder der ! måske har de set hende men tårnvej er temmelig lang ! hvis du har et husnummer ka jeg måske hjælpe !

Cxxxxsxxr
Måske har damen skiftet sim-kort fordi hun ikke vil opspores af Per Rasmussen?

Ja, undskyld mig men det er skam ikke helt uproblematisk at hjælpe anonyme online personer med at opspore andre. De efterlyste kunne jo have meget gode grunde til ikke at ville opspores af vedkommende.

Jeg vil foreslå Erik Rasmussen at han poster oplysninger om hvordan han selv kan kontaktes. Så kan eventuelle opsporere jo give oplysningerne videre til damen, så hun selv kan afgøre om hun vil i kontakt med spørgeren.

ben
Cyberstar; godt raad. Skaal!

Cyberstar selvfølgeligt skal man ikke udlevere personer uden at vide lidt mere, men når det nu er sådan at jeg har en thai veninden som netop bor i rødovre kan det vel ikke skade at spørge? Skulle det vist sig at hun kender hende, kan hun vel selv finde ud af at sige fra vis det endeligt er. Men man kan jo også gå hen og miste sin telefon eller hvad ved jeg

rasmussen
hej tak til jer alle hun er fundet hende tak for i var så seriøse det var jeg glad for

Spring til debat: