Se indlæg|
flot hotel i chaingmai
|
|
|
Lagt på d. 08/07-2008 22:11
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Jeg så lige det her hotel i chaingmai det ser rigtigt godt ud.billigt. ![]() http://www.chiang...halet.com/ bamsen |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 09/07-2008 09:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Bamse Det ser rigtigt godt ud og prisen ser rimelig ud. Nu du er deroppe, kan du så fortælle mig om det er bedre end http://www.chiang...house.com/ som ligger på : 5/1 Tapae Road Soi 5 T.Chang Klan A.Muang Chiangmai 50100 Da vi skal deropad i august, ville det være rart at vide hvor vi skal overnatte. Har prøvet at skrive en privat e-mail til amazingchiangmai, men har "gider" åbenbart ikke svare på e-mail. fortsat god tur deroppe. Kim Kim
|
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 09/07-2008 10:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Hej Kro90 Det er sjovt med den "firkant", man kan komme i den by i årevis og ha' sin gang i "firkanten" og så alligevel ikke kende den! Den øverste venstre kvadrant er lidt (nord-vest) er lidt langt fra mine græsgange. ArakRd som White Chalet ligger på er dog meget befærdet, så der kan være en del larm. Det er tæt på en af de store shoppingmalls, men langt fra den såkaldte walking street. Walking street er et søndagsmarked hvor trafikken bliver forment adgang så man kan købe sig fattig i alt fra tøj og souvenirs til mad og kæledyr (det sidste anbefales ikke!) ChiangMai Thaihouse kender jeg fordi det er det sted jeg anvender når vi er flere dage i byen. Vi bruger det fordi det er centralt, det har swimming pool, der er rent, værelserne er OK og de folk der arbejder der har været længe nok i branchen til at vide hvad de har med at gøre. Jeg talte med et par danske "skolelærere" da vi var der sidste gang, de var på ferie fra deres job nede ved Pattaya. De havde også brugt stedets tour service og var meget tilfredse. Eneste minus er en beostær i restaurenten ![]() vh ps. Er bamsen i CM? ps2. Det kan jo være at amazing har fået en tur til et af de steder han tager på tur til! Redigeret af ebeth d. 09/07-2008 10:58 |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 09/07-2008 11:08
|
|
Hej Ebeth tak for dit fine svar. Om Bamsen er i CM ved jeg ikke, men tog dette udtryk "Jeg så lige det her hotel i chaingmai" som om han var der.!! Vi har været i CM 2 gange før, den første gang boede vi på Riverside House, ude ved TAT. 101 Chiang Mai - Lampoon Rd.T.Watket A.Muang Chiang Mai 50000 Rigtigt godt sted, med en dejlig have, stort værelse, morgenmad 2 stk. toast kaffe/the. til 600 bath.god betjening, egen nøgle til porten, rolige omgivelser, 79 bath spisested lige ved siden af. dejlig gåtur op til den gamle by, der var et par stedder man kunne "tanke" op undervejs. Anden gang boede vi på Top North Hotel. Godt placeret og ikke langt fra Walking street, men sikke da en gang "L..." ingen varmt vand på værelset selv efter at det havde løbet i 30 min. dårligt vand i svømme poolen, dårlig betjening da vi ankom, havde ikke styr på prisen, så vi måtte finde papirer frem, men det var ikke nok, troede vi havde rettet i dem, over i internet cafeen, for at printe alle mail's ud, så langt om længe fik vi værelset, i den gamle del, til 1.000 bath incl. morgenmad. Værelset var stort, men meget nedslidt, baren lukkede tideligt, var dyr, og igen dårlig betjening, så der skal vi IKKE overnatte længere. Ankommer 15/8 til BKK, derefter ca. 5 dage i Cambodia, og så nordpå til CM / CR. Glææææææææææder os meget. Hilsen Lone og Kim Kim
|
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 09/07-2008 11:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Nej, jeg tror det blev en misforståelse. Tror da Bamsen er hjemme!! Tror han så det på nettet!! Ingolf Redigeret af ingolf d. 09/07-2008 11:32 |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/07-2008 13:08
|
|
Davser Kro Nej jeg er desværre i danmark Men jeg så det hotel på internettet, og syntes det så godt og billigt ud. Beklager hvis det kunne misforståës ![]() bamsen |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 09/07-2008 13:30
|
|
Hej Bamse Det gør ikke noget, bare ærgeligt for dig, at du som mig, må sidde her i Danmark. Som du kan se har Ebeth svaret på mit ? tager afsted 15/8 kan næsten ikke vente.....
Kim
|
|
|
|
| amazing |
Lagt på d. 09/07-2008 15:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
Hej kro90/Kim Selvfølgeluig gider amazingchiangmai/Peter at svare på mails. Jeg kan ikke give nogen gode bortforklaringer på, hvorfor jeg ikke har besvaret din mail før, så det undlader jeg. I stedet skriver jeg til dig imorgen tidlig privat. Jeg kan godt forstå, at du har haft kedelige oplevelser på Top North, har selv droppet det for mange år siden, men jeg har et andet billigt og godt tilbud til dig. Bamsens nye guesthouse, "White Chalet", kender jeg ikke, men jeg ved hvor det ligger ret præcist og tjekker det ud indenfor de næste par dage. Om det er bedre eller dårligere end mit forslag. Iøvrigt godt fundet, Bamse, som efter min overbevisning befinder sig i Næstved. Hils Christian. Forstår til fulde, at I glæder jer til ferien, håber meget at vi ses i Chiang Mai i august under alle omstændigheder. vh. Peter Email: psoegaard@hotmail.com
Website: [url]www.amazingchiangmai.dk[/url] |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 09/07-2008 15:57
|
|
Hej Peter Tak skal du have, skrev også privat til dig, for at få et privat svar, Glæder mig til at læse det. Vi il jo gerne prøve noget "nyt" så alt er velkomment. også tur forslag såfremt priserne er konkurance dygtige. ![]() Om vi ses, kommer an på om jeg kan finde dig deroppe. Kim
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 09/07-2008 21:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja vil man opholde sig midt på Natmarkedet så er Suriwongse hotel et ok tilbud. Lidt slidt og meget lille pøl. Men det er godt til prisen ca 1200 bat. Bamsens ser findt ud men lidt langt fra Natmarkedet. vh |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/08-2008 09:02
|
|
sank skrev: Ja vil man opholde sig midt på Natmarkedet så er Suriwongse hotel et ok tilbud. Lidt slidt og meget lille pøl. Men det er godt til prisen ca 1200 bat. Bamsens ser findt ud men lidt langt fra Natmarkedet. vh Davs Jeg fandt lige et links til det her du anbefaler. http://www.suriwo...otels.com/ Det er meget godt hvis vi kan få lavet sådanne tråde om gode og billige hoteller og guesthouse i thailand. http://www.starho...ontact.htm bamsen Redigeret af d. 16/08-2008 09:07 |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 16/08-2008 12:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Bare sørg for at booke her fx.... så er det væsentligt billigere: http://www.asiaro...ongse.html |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 16/08-2008 22:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja vi har mest brugt directrooms.com de reklamere med at være billigst. Og vi har været godt tilfreds med dem og Star hotel i C M er også ok men lidt indeklemt. |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 17/08-2008 02:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Directrooms.com er også godt... |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 17/08-2008 06:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Bamse Du læser åbenbart ikke dine PBer. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 17/08-2008 11:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
bamsen skrev: Davser Kro Nej jeg er desværre i danmark Men jeg så det hotel på internettet, og syntes det så godt og billigt ud. Beklager hvis det kunne misforståës ![]() bamsen priser mellem 900 bht > 1500 bht er det ikke lige i overkanten for en bamsen ![]() sorry kunne ikke lade være... foriøvrig godt fundet bamsen, er sat ind i vores hotelguide... takker.. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

og Star hotel i C M er også ok men lidt indeklemt.