Se indlæg|
Stak af til Thailand med 5,6 mio. kr.
|
|
|
Lagt på d. 08/07-2008 07:42
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Snød bank: Stak af til Thailand med 5,6 mio. kr. En eller flere bankansatte i Vejle går efter alt at dømme rundt med røde ører i de her dage. 8. juli 2008, 7:12 http://www.bt.dk/.../80708003/ Årsagen er at hans eller hendes arbejdsplads har måttet vinke farvel til 5,6 millioner kroner. De 5,6 millioner er tallet på en falsk check, som det er lykkedes for en vejlenser at få hævet. Det oplyser P4 Trekanten, DR i Vejle. Den pågældende befinder sig nu i Thailand med de mange millioner. Manden blev mandag eftermiddag fængslet in absentia ved retten i Kolding. Hverken lokalpolitiet i Vejle eller sydøstjyllands politi i Horsens ønsker at oplyse mere om sagen, der efterforskningsmæssigt lige er begyndt. bamsen |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 08/07-2008 07:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Ja,Bamse, skal vi ikke prøve det samme? Du skriver en check og kommer herud med pengene, så deler vi i porten ( ha-ha ) Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 08/07-2008 08:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Han må da have fået hjälp af nogen på banken!! Der er da ingen normal bankansat, som udbetaler 5,6mille uden at kontrolere det grundigt!! Hedder det ikke Vejlegenser? Ingolf |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 08/07-2008 08:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Det hedder en Vejlenser som Bamsen skriver.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 08/07-2008 09:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
OK, så får de lov til at hedde vejlenser! Ikke lät at vide, når man er fra Mariager ![]() Ingolf |
|
|
|
| styrt3 |
Lagt på d. 08/07-2008 12:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 221 |
lol..... ikke helt tosset at tøffe rundt i thailand med den slags mønter til rådighed
http://www.yeha.dk/
|
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 08/07-2008 14:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
ja nu ved jeg ikke lige hvad det er for en bank, men mange banker, skal man først sætte chekken ind,før man kan hæve noget. og alt lige at hæve så mange penge,burde ikke være muligt, nogle har hjulpet ham i banken,og en så stor check bliver først chekket, allerede der vil banken se der er noget galt. men han holder ikke længe, mit bud. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/07-2008 14:27
|
|
styrt3 skrev: lol..... ikke helt tosset at tøffe rundt i thailand med den slags mønter til rådighed ![]() Davs styrt ja der ville være lidt, så man kunne hygge sig i et stykke tid i pattaya ![]() Det kunne være dejligt. bamsen |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 08/07-2008 15:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
jeg tror der kommer en regning eller sagt på en anden måde, et gratis hotel ophold med gitter. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/07-2008 15:36
|
|
Hvorfor tager de fjolser altid til Thailand/patty![]() Danmark har jo en udlevering aftale med Thailand. Dem med de røde øre skulle polisen nok tage en længer snak med. Når vi sætter store check ind på firmaet konto, tager det altid et par dage før den er godkendt. Så det må næsten være et indside job. dsd |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 08/07-2008 16:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Lidt som at pisse i bukserne for at holde varmen...
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 08/07-2008 16:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
deepseadivers skrev: Danmark har jo en udlevering aftale med Thailand. dsd[/color] udleverings aftale / pligt Hmmm, men mon ikke at en bestikkelses aftale fremmer forståelsen for at ferie opholdet bliver lidt længere end normalt, det vil selv en thai politi kommisær da kunne forstå
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 08/07-2008 20:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Der er en her der lige har efterlyst en dame i Rødover. Og det lykkedes så man skal måske prøve og efterlyse gutten i Thailand så gir han nok en lille en ![]() |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 09/07-2008 10:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Jeg læste lige i Vejle Amts Folkeblad, at manden først i dag, onsdag d. 9. juli, vil få tilkendt en fængslingskendelse in absentia, i retten i Kolding på begæring af Østjyllands politi. - Så han burde haft god tid til af få de elektronisk overførte millioner af vejen - og måske endda sig selv til andet land, der ikke har udleveringsaftale med DK. VAF meddeler, at checken blev indleveret i bankens hovedafdeling, der som normalt vil have 2 dage til sikkerhedskontrol før udbetaling. Manden opsøgte dog lidt senere en af bankens filialer, hvor han ved hjælp af "måske" falske prokura og skrivelser, fik personalet til at overføre beløbet... |
|
|
|
| kbh |
Lagt på d. 09/07-2008 15:30
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Madsen Madsen stjæl af kassen ellers blir du aldrig rig !!! THATS THE WAY !!!.
Phun lak Thailand
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Lidt som at pisse i bukserne for at holde varmen...

Der er en her der lige har efterlyst en dame i Rødover. Og det lykkedes