Se indlæg|
Køb af cykeltøj i thailand
|
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 13:20
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa allesammen der har forstand på at købe cykeltøj/cykler. Kan det betale sig og købe cykeltøj i thailand, og er det noget værd? Det er især cykelbukser jeg er ude efter eller cykelshorts. For herhjemme synes jeg det koster det hvide ud af øjnene, men det gør alt jo efterhånden. |
|
|
|
| nutte |
Lagt på d. 15/07-2008 13:44
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Hej Jsh 71 Tro sku ikke de har så store størelser i cykelbukser som du bruger de må have mulvabeskinet op af lommen så den kan se dagens lys det er længe sidden he he ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 19:17
|
|
Jeg er rimeligt sikker på, at Hans Henrik som har nedenstående hjemmeside, kan fortælle dig hvad du kan få af beklædning og cykeludstyr i Thailand. Og også hvor du kan købe det. DBH Aaby. DTCC Cycling Team - [ Oversæt denne side ] The Viking Wheelers Who are we? Our Sponsors! ... Click on Racing Viking to read about Claus Bergenfelt, our Racing Viking Wheeler. ... www.hhmcycling.dk/ - 14k - Cached - Lignende sider - Noter dette |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 19:55
|
|
Du finder alt til cykling i og omkring bkk på linket. dsd http://www.bangko...shops.html |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 20:54
|
|
Takker for svarene |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 16/07-2008 16:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
paa ramintha road skraet over for sirisiam hospital ligger der en stor pro cycel shop. de har alt hvad hjertet begaere samt muldvarpe skindet
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/07-2008 11:02
|
|
Nå ja nutte nu når du alligevel skal holde JUL heri dk, så kan du jo passende købe nogle cykelbukser til mig i julegave. Så har du også givet lidt tilbage med alt det du efterhånden skylder mig ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.