Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det er utroligt hvor meget man ændres af at bo i Thailand så mange år. Man tilvænnes simpelthen til ens omgivelser. Man ser ikke mere noget seværdigt eller specielt i tropeøer, paradis strande, den fabelagtige mad og klimaet,- simpelthen fordi det nu er hverdagsliv. Jeg fandt ud af forleden, at selv om jeg bor ikke langt fra den smukkeste palmefyldte strand, så er det faktisk 6 mdr siden jeg sidst har været ved stranden og badet!!!!
Møder man Danskere hjemmefra og forklarer man bor her, så siger de fleste " Gud hvor må det være lækkert at bo her. Her er jo alt hvad vi går og drømmer om"
Og sådan var det også i starten. Nu søger man nye udfordringer, nye spændende steder, nye lande at besøge f.eks Burma som pludselig har alt det man drømmer om.
Er der andre Danskere i Thailand der har det som mig???
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
hej dk johnt
ja jeg havde det lige som dig da jeg arbejdede i norge var der i 8 år
så meget i starten men så ebede det ud har været hjemme i 4 år nu ævrer mig nu over at jeg ikke så noget mere til sisdt