Se indlæg|
visum
|
|
| lastclass |
Lagt på d. 16/07-2008 10:32
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
hej alle sammen .. kan man rejse 1 way til thailand??.. jeg ville godt til thailand i 2 mån. og så rejse videre til cambodia og så tag et fly hjem fra cambodia efter et par mån ... hilsen lastclass.... ![]() |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 16/07-2008 11:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Mig bekendt skal man have returbillet, eller billet videre fra Thailand. (På ambassaden i Hellerup eller på konsulatet i Hvide Sande kan du få et visum der gælder for den tid du har planlagt i Thailand. Man skal også have visum til Cambodia, dette udstedes ved grænsen ml.Thailand/Cambodia eller i lufthavnene. Der står ikke for hvor lang tid på siden om visumregler) vh |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 16/07-2008 12:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Man skal efter reglerne have en retur billet. Men du kan omgå det ved f.eks at købe en billet med SAS. Tjek ind elektronisk og undgå at tjekke ind ved skranken. Ved ankomsten i Bangkok bliver billetten sjældent tjekket. Sørg for at turen er med SAS hele vejen til TH(ellers virker det ikke). Dog skal man være klar over at hvis man bliver snuppet så skal man købe en billet ud af Thailand(til hvilket som helst land) i lufthavnen. Prisen i lufthavnen er pebret. Jeg har selv rejst adskillige gange uden returbillet, og er blevet snuppet en enkelt gang. Fløj med SAS til Munchen og derfra videre til Bangkok med LTU. Skulle tjekke ind en gang mere i Munchen da maskinen i Kastrup ikke kunne klare den(derfor virker fidusen ikke). Jeg købte en billet i lufthavnen, og så kunne madamen ved skranken smile igen, og jeg fløj hjem til Bangkok. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 16/07-2008 12:19
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
jeg har lige rejst til thailand paa en enkelt billet med thai air for at jeg kunne kobe den var der krav om at jeg skulle kunne vise at jeg havde et aars visum, som jeg saa havde og saa ville der ikke vare nogle problemmer i det sage de....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
|
Lagt på d. 16/07-2008 18:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
det ville værre totalt spil af penge, når du er færdig i cambodia så tager du en turistbus, sejler eller flyver tilbage til thailand og flyver hjem derfra. det kan ikke betale sig at flyve one-way over kontinenter. |
|
|
|
| lastclass |
Lagt på d. 16/07-2008 20:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
ok jeg siger mange tak og bukker for alle de gode svar .. tror jeg køber en retur .. så er der ikke så mange problemmer ![]() lastclass.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.