Se indlæg|
Værelse i Bkk
|
|
| Vupti |
Lagt på d. 16/07-2008 11:33
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Goddag der ude.. Ville lige høre om nogle kender til et godt sted at leje et værelse i Bkk eller hvor man skal kigge efter det. Det jeg skal bruge er værelse på mdr. leje. Værelse med eget bad/wc med plads til 2. Fan / Air-con tager jeg som det kommer. Gerne med mulighed for TV. Sted : Helst med rimelig Taxa kørsels fra området omkring Khao San Road Jeg ser det ikke so nået stort problem at finde et sted men er da altid rart at tjekke lidt op på tingene enden man tager der ned og kunne jo være nogle kendte et godt sted. VH. Martin |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 16/07-2008 11:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Er herude nu...der er MASSER af steder.....svært at anbefale et , som du skriver - find et når du er herude...bestil et hotelværelse første nat - og så dagen efter morgenkaffen...ud i sommervarmen og se efter lejligheder....det må være måden at gribe den ged an på!!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/07-2008 15:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Der er masser af værelsesudlejning omkring Khao San Road, især på vejen ned mod Chao Praya floden rundt om munkeklostret. Der findes ikke rimelig taxakørsel i området, der er konstant trafikkaos. Hvis du vil bo ca. 10 kilometer nordpå i Nonthaburi, er der billige lejligheder, ca. 3000 Bath om måneden, og transportmidlet til KS-road er vandbusserne (17 Bath 30 minutter ) og dejlig frisk luft.![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/07-2008 18:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hvorlang tid vil Vupti værre i bangkok |
|
|
|
| Vupti |
Lagt på d. 17/07-2008 00:07
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Alt fra 2 til 6 mdr. der er nået arb. i Dk / Thai som jeg skal tage stilling til undervejs som lidt bestemmer det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/07-2008 00:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
de fleste steder der lejer ud 3-6 måneder, er minimum, rejser du inden er depotsitum tabt. hvad er der så vigtigt med khosan, det skal du nok blive træt af, dog må jeg lige indrømme at jeg selv boede 3 måneder på sawadee hotellet midt på khosan for ca. 6 år siden. bo heller ved metro/skytrain, |
|
|
|
| Vupti |
Lagt på d. 17/07-2008 00:30
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
men min på 3 mdr lyder også fint nok for mig og som sagt gør det heller ikke nået man skal med taxa lidt for at kommer hen til Khao san området vil bare ikke ud i den modsatte ende af BKK hvor jeg skal køre i taxa til 40 til 60 min. Grunden til jeg gerne vil bo der i nærheden er jeg har nogle venner i det område men tak for svarene 3 Mdr. ved sawadee må ha været meget dyrt men ja godt sted er det..... Redigeret af Vupti d. 17/07-2008 00:32 |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/07-2008 00:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
dengang kostede sawadee under 400 bath pr. dag, så det var ok med mig, hvilke det også gjorde på soi bukaw i pattaya, de tider er vist forbi. der findes massere af små studio rundt omkring, og en del hjemmesider som henviser, denne her har mange billige lejemål http://en.9apartm... |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/07-2008 04:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
men min på 3 mdr lyder også fint nok for mig og som sagt gør det heller ikke nået man skal med taxa lidt for at kommer hen til Khao san området vil bare ikke ud i den modsatte ende af BKK hvor jeg skal køre i taxa til 40 til 60 min. Grunden til jeg gerne vil bo der i nærheden er jeg har nogle venner i det område men tak for svarene 3 Mdr. ved sawadee må ha været meget dyrt men ja godt sted er det..... hvis du har venner der var det dog en ide at havde spurgt dem om hjælp de må vel kende arealet rundt omkring der |
|
|
|
| Vupti |
Lagt på d. 17/07-2008 09:49
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Jeppe Jo og som jeg skriver er det heller ikke nået problem men det er da altid rart at høre lidt rundt omkring. Redigeret af Vupti d. 17/07-2008 09:49 |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 17/07-2008 10:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
ABEKATTEN skrev: Det lyder som en god ide. Sejler de hele natten?
Der er masser af værelsesudlejning omkring Khao San Road, især på vejen ned mod Chao Praya floden rundt om munkeklostret. Der findes ikke rimelig taxakørsel i området, der er konstant trafikkaos. Hvis du vil bo ca. 10 kilometer nordpå i Nonthaburi, er der billige lejligheder, ca. 3000 Bath om måneden, og transportmidlet til KS-road er vandbusserne (17 Bath 30 minutter ) og dejlig frisk luft. ![]() Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/07-2008 12:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ifølge den "køreplan" jeg har for flodbusserne, starter de 5,50 om morgenen, og sidste tur klokken 19,30 ![]() |
|
|
|
| Vupti |
Lagt på d. 17/07-2008 13:36
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Mener nu de sejler lidt længer end det men ja mener heller ikke de sejler efter mørkets frembrud men til den tid er der ikke mange biler på vejen og derfor går det hurtig med en taxa selv om den skal lidt uden om for at kommer over broen. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 17/07-2008 14:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
How to get there By Boat Take a Tha Chang-Bangkok Noi-Bang Yai ferry line from Chang Pier. It operates from 06.30 to 23.00 hrs. and leaves from the pier every 30 minutes. The best time for the visitors to ride a ferry is from 08.30 to 15.30 hrs. Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/07-2008 23:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Phitsanoluk, hvor har du fundet de tider henne ??? Min køreplan er ganske vist fra 2002 og er med selskabet "Chao Praya Exprwaa Boat Route", men jeg ved godt der er to selskaber. Chang Pier er Pier nr. 9, så det lyder som om det du skriver må være "Beer Chang", hvorfor skulle en bus starte midt på ruten. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















