Se indlæg|
rejs ind og ud af thailand ?
|
|
| lastclass |
Lagt på d. 19/07-2008 11:06
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
hej alle sammen ![]() har bestilt min rejse til thailand her i går med afrejse 15-8 og hjemkomst 2-12 .. kan jeg bare rejse til cambodia og få et stempl i passet ? og så rejse ind igen tænker på visum regler .. eller skal jeg have et visum ? 900 kr for et visum er vel også at spare.. hvis man kan .. lastclass |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 19/07-2008 12:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Prøv at se her [url]www.thaiguide.dk/indendurejser/visum.htm[/url] |
|
|
|
| andersfoto |
Lagt på d. 19/07-2008 12:35
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 83 |
Hej du skal have visum da du max kan lava visumrun 2 gang. Prøv at se i den tråd http://www.dansk-...post_67742 |
|
|
|
| lastclass |
Lagt på d. 19/07-2008 13:23
|
det vil sige hjemme fra eller hvad ? eller kan jeg få det der nede |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 19/07-2008 13:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Jeg ved ikke Andersfoto hvor du har de to gange fra. Du har 3 gange 30 dae på dit danske pas. Så hvis du rejser ud af thailand hver 30 dag, ja så har du 3 gange. Jeg havde det da jeg kom herud første gang uden problemer. Så hvorfor siger du 2 gange, men hvis dette er rigtigt ja så har jeg jo bare været heldig |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 19/07-2008 14:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Indrejse giver 30 dages ophold. Derefter 2 visa runs giver 60 dage mere. Ialt de max 90 dage uden visum. |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 19/07-2008 14:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
så er vi enige |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 19/07-2008 15:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
spørgsmålet bliver måske, om du kan få din billet uden et visum, da det vel er en 3 måneders billet du har bestilt, du skal jo være væk mere end 3 måneder,hvis det kun er en vej til thailand,vil rejseselvskabet forlange at se et visum i passet. eller va. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| lastclass |
Lagt på d. 19/07-2008 16:10
|
billeten har jeg fået.. men kan jeg lave visum i thailand eller skal jeg have det lavet hjemme fra ? lastclass |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/07-2008 17:59
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
du skal en tur til hellerup i næste uge, så vidt jeg kan se har du 3 uger for meget, og det vil blive et problem når du skal have lavet dit visum, da du skal vise rejseplan eller billet. du kan risikere at de vil afvise visaet. hvis du er en fri fugl, så ville jeg anbefale at lade værre med at lave visum, tag ca. 30 dage i thailand, og rejs til vietnam, et par uger, eller et andet land i området. tilbage til thailand, i 30 dage mere, og lave et hurtigt visarun til fx.,cambodia, |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 19/07-2008 19:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
man kan jo undre sig lidt når du rejser på den anden siden af jorden i 3½ mrd og ikke har undersøgt noget inden du bestiller/køber din billet I prinsippet kommer du ikke med dit fly hvis du ikke har et gyldigt visa når du chekker ind i kastrup, dette fåes ved henvendelse til ambasade eller konsulatet. De omtalte indrejse stempler er ikke visa, men en transit tilladelse der gælder i 30 dage, man kan altså opholde sig lovligt i Th i 30 dage dette kan gentages i alt 3 gange indenfor en 6 mrd´s periode. Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| lastclass |
Lagt på d. 19/07-2008 23:46
|
nok fordi jeg har fået så mange forskelige svar her inde .. så derfor .. man tak for dit negative svar .. ! men jeg smutter til hellerup .. tak for alle svar lastclass |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.