Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Efter en snak med et par venner her nede "thailand" er jeg kommet lidt i på usikker grund i form af hvordan jeg syndes at have tjekket op omkring visa hjemme fra, og det var at jeg let kunne tage her ned og så modtage de 30 dage man for når man lander hvor jeg så enden de udløber kunne søge fra bl. Bkk om 60 dages visum. Har jeg misforstået det helt ?.
Hvis ikke og nogle kender adr. her i Bkk hvor jeg skal få lavet visum må i meget gerne skrive den. På forhånd tak.
Redigeret af Vupti d. 28/07-2008 08:30
det 60 dages visum kan købes fra danmark, ved at vise flybillet/rejseplan og betale visummet, det kan så forlænges med 30 dage når du nærmere dig afslutningen af de 60 dage i thailand.
du skal forbi immigration i bangkok, en sidegade til south saturn, soi suan plue.
er du allerade i thailand kan dit 30 dages stempel forlænges med 10 dage samme sted
tuktuk skrev:
turistvisummer skal udstedes i udlandet, men andre visummer kan godt udstedes i Thailand
Det er nyt for mig. Hvilke visum typer er det der udstedes i Thailand?
Thailands udenrigsministerium skriver:
Generally, a foreign citizen who wishes to enter the Kingdom of Thailand is required to obtain a visa from a Royal Thai Embassy or a Royal Thai Consulate-General
Samt
To apply for a visa, a foreigner must possess a valid passport .... In addition, the visa applicant must be outside of Thailand at the time of application.