Se indlæg
 Udskriv debat
Visa / Bkk
Vupti
Hello DTW.

Efter en snak med et par venner her nede "thailand" er jeg kommet lidt i på usikker grund i form af hvordan jeg syndes at have tjekket op omkring visa hjemme fra, og det var at jeg let kunne tage her ned og så modtage de 30 dage man for når man lander hvor jeg så enden de udløber kunne søge fra bl. Bkk om 60 dages visum. Har jeg misforstået det helt ?.

Hvis ikke og nogle kender adr. her i Bkk hvor jeg skal få lavet visum må i meget gerne skrive den. På forhånd tak.
Redigeret af Vupti d. 28/07-2008 08:30

det 60 dages visum kan købes fra danmark, ved at vise flybillet/rejseplan og betale visummet, det kan så forlænges med 30 dage når du nærmere dig afslutningen af de 60 dage i thailand.
du skal forbi immigration i bangkok, en sidegade til south saturn, soi suan plue.
er du allerade i thailand kan dit 30 dages stempel forlænges med 10 dage samme sted

lols
Visum til Thailand skal søges og udstedes på en ambassade eller konsulat udenfor Thailand.

Det gælder for rejser til all lande at visum søges på ambassader eller konsulater udenfor det enkelt land man vil besøge.

Søg evt her på DTW efter visum. Der er skrevet rigtig meget om det.

Ellers er google jo vældig god også.

tuktuk
turistvisummer skal udstedes i udlandet, men andre visummer kan godt udstedes i Thailand Grin
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
Vupti
Så hvis jeg vil have mit visum hedder det en tur til cambodia men kan de så lave mit Thaivisum på stedet så jeg kan tage tilbage med det samme ?.

ja- og det hedder visarun, slå op i fx. bangkok post, koster ca. 2000 baht, og de kører dig frem og tilbage fra fx. bangkok husk pasbilled

lols
Hej Tuktuk,
tuktuk skrev:
turistvisummer skal udstedes i udlandet, men andre visummer kan godt udstedes i Thailand Grin

Det er nyt for mig. Hvilke visum typer er det der udstedes i Thailand?

Thailands udenrigsministerium skriver:
Generally, a foreign citizen who wishes to enter the Kingdom of Thailand is required to obtain a visa from a Royal Thai Embassy or a Royal Thai Consulate-General

Samt
To apply for a visa, a foreigner must possess a valid passport .... In addition, the visa applicant must be outside of Thailand at the time of application.

Spring til debat: