Se indlæg|
NørrebroHallen 9. april???
|
|
| Healer |
Lagt på d. 22/03-2005 20:51
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
Har hørt fra en der er thaifest igen i Nørrebrohallen omkring 9- april - nogen der kender noget til det... måske det er Nytårsfest?? Var til nytårsfest i april sidste år i nordthailand - det var en rigtig god oplevelse.... Bedste hilsener fra Healer - René
______________________________________________________
- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...! ______________________________________________________ |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 23/03-2005 13:25
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Det vil jeg også meget gerne høre mere om... Jeg har lige snakket med min kæreste og hun har lige i dag fået at vide fra den danske ambassade i Bangkok at hendes turistvisa er "approved" - så det ville da være festligt at kunne tage hende med til en stor thai fest allerede et par dage efter hun er kommet til landet :-) Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 23/03-2005 13:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
Lyder dejligt for dig, og for din kæreste. Min ven dernede venter på visa nu, alt er i orden med garanti m.m. Ellers kan du jo tage hende med til Carabao koncert i maj måned hvis hun bliver her så længe - det er vist nok d. 21. maj. Sidst var Carabao i Valby-Hallen og det var en god koncert... hvis man da kan lide den slags musik ![]() Bedste hilsen fra Healer - René
______________________________________________________
- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...! ______________________________________________________ |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 23/03-2005 13:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Jeg kender ikke bandet, men vi skal selvfølgelig med. Jeg har printet informationen ud her fra debatten og skal forbi billetsalgsstedet når den tid kommer.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 24/03-2005 01:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Carabao er nok næsten Thailands svar på Gasolin/Kim Larsen, jeg synes absolut det er noget af det bedste Thaimusik. Det kører ikke i den samme rille som det meste nye talentløse popmusik, der kommer dernedefra her den anden dag besøgte vi nogen der lige var kommet hjem fra Thailand. Hun havde også den nyeste karaokeposkive med hjem, der nok 12-14 numre på den vi blev hurtigt enige om at det var den samme melodi med lidt forskellige tekster. Ja vi regner bestemt også med at komme til Carabao koncert så vi kan skråle med på Made in Thailand (I love Patpong i love Kunthai) MVH Jens ![]() ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 24/03-2005 21:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Allesammen, Det er "igen" Vanløse Thai Tempel som står for arrangement af SONGKRAN Festivas. Det vil blive afholdt i Nørrebro Hallen d.9-4-05,fra kl.18oo til 03oo. Entre pris 180kr og "kun" 150kr i forsalg i bl.a. Thai Esan Market, Gasværksvej 17, KBH V. ,Tlf. 33 24 12 69. Der vil være diverse former for underholdning, bl.a. den Thailandske sangerinde "Yaj Yaj Jin" ( ยาย่าหญิง ) og hendes mor "Noi Pho Knam" ( น้อย โพธิงาม ).Desuden vil det blive kåring af " Miss Songkran Danmark". Der vil være mulighed for køb af thai mad og drikkevarer til fornuftige priser,og det sædvendigt lotteri med forskelige premier som fx. rejse til Thailand som 1ste pris (håber ikke at det er en "V" eller "W" billet). (Jeg, personligt vil opleve den ÆGTE vare, under ferien i Thailand i 35 C.) God Påske allesammen, og god fornøjelse til jer som skal til Nørrebro Hallen. MON , vores "forsvundet",kvindelig debatør MEUY , dukker op til festen, nu har hun god tid til at arrangerer børnepasning .M.v.h., M. Rasmussen ![]() Redigeret af falang yao d. 24/03-2005 22:02 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 24/03-2005 22:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi allesammen, Den 2-4-05 ,vil der blive afholdt en : Asian Giga Party.(?) Dette arrangement vil foregå på Bernstorffsgade 14-16 ,ved Hovedbanegården OLEARYS bar. Det er Vietnameser og Kineser som står for dette arrangement ,siger "Thai Video" på Gasværksvej . Entre' pris : 70kr. Gratis entre' for piger/damer mellem kl.23oo og 23.30. M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 24/03-2005 22:16 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 25/03-2005 17:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Til nogle som har været til thai-fest i nørrebrohallen før: Min thailandske kæreste og jeg skal nok til noget familiefødselsdag om eftermiddagen og jeg ville lige høre om man går glip af meget hvis man først kommer f.eks. kl. 20 eller 21 ? Mvh Christian Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 25/03-2005 18:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
det er ikke det helt store du går glip af før kl 2o, måske mere en god plads og måske noget varm mad hvis du har tænkt dig at spise der, for så må du heller komme i god tid ! |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 25/03-2005 23:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
christian-s skrev: Til nogle som har været til thai-fest i nørrebrohallen før: Min thailandske kæreste og jeg skal nok til noget familiefødselsdag om eftermiddagen og jeg ville lige høre om man går glip af meget hvis man først kommer f.eks. kl. 20 eller 21 ? Mvh Christian du går ikke glip af noget ja måske tager det lidt tid at finde en stol ellers ikke Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 27/03-2005 10:54
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
christian-s skrev:
Til nogle som har været til thai-fest i nørrebrohallen før: Min thailandske kæreste og jeg skal nok til noget familiefødselsdag om eftermiddagen og jeg ville lige høre om man går glip af meget hvis man først kommer f.eks. kl. 20 eller 21 ? Mvh Christian ______________________________________________________
- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...! ______________________________________________________ |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 31/03-2005 13:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Så røg den idé i vasken - vi kunne ikke få billet før 9/4 fra Bangkok (lander 10/4 kl. 7.25 i CPH), så hun ankommer lige præcis en dag for sent ... ØV ... Nå, men jeg glæder mig selvfølgeligt super meget til at hun kommer til landet
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











René



