Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Nogle der kender reglerne omkring overstay, så vidt jeg kan huske er det 500 bath par dag men nogle som kan sige om det passer og helt bestemt reglerne der om. der er hvis nået med der er et max og så kan det ikke blive højere ?.
Som jeg har forstået det, skal man väre meget forsiktig med overstay, og komme med en overstay på 40 dage eller mere, tror jeg ikke er sundt näste gang personen pröver at kommer ind i Thailand.
Tänkte en overgang at tage 3 dages overstay, men blev i dette forum kraftig frarådet.
Overstay, og du bliver taget på gaden, og ikke i lufthavnen. Ryk direkte i fængsel og du får ikke 4000 kroner når du passerer start, for nu at snakke "matador-sprog"
Jeg har haft overstay på 3 dage før.. ingen problemer overhovedet, måtte bare betale 1500 bath i lufthavnen. Spurgte om det ville give mig problemer næste gang je kom til thailand. Det sagde de at jeg slet ikke skulle bekymre mig om. Men som rinpoche siger, du skal nok ikke blive stoppet af politiet og ikke have gyldigt visum