Se indlæg
 Udskriv debat
jomtien kurt
falk
hey med jer en der kender kurt fra cafe sunset i jomtien han skulle byyger på soi7 theparadiseresidence.com kan ikke komme ind på hans side er den lukke

Her i dk går den findt ind.

falk
kan ikke komme på den i dk

falk
theparadiseresidence.com

kør den blå streg over og tryk url

Payanak
[url]www.theparadiseresidence.com[/url]

Nu er linket gjort aktivt.

Det ser ud som om at sitet er ledigt, eller sagt på en anden måde er det ikke eksisterende.

falk
har han ikke side mere

ubon lynge
Cha-nok Ajarn hvornår lander storken ved jer, jeg begynder at svede hver gang jeg ser den stadig flyver rundtGrinGrinGrin
Ubon.

Pibe

skal du da ha købt en af hans lejligheder ??

http://www.paradi...idence.net

er iøvrigt lidt i tvivl om hvorvidt han står for projektet, hvis man ser på hjemmesiden kan man se tidligere projekter...jeg er ikke bekendt med at han har lavet projekter før. udover sunset og sunrise som begge er resturanter
hvis man spør får man et vævende svar..
Redigeret af d. 07/08-2008 18:53

Kaosangangsteren
Jeg kender ham, men mest hans hustru vi var henne og se showroom maj md....mener 75% var solgt allerede der men siden virker ikke mere...der er noget på undersiden www.paradiseresid...

har stadig salgsopstillingen liggende
Redigeret af Kaosangangsteren d. 07/08-2008 19:08
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

falk
nej har en hos ib men kunne bare ikke kom ind nu hedder net. tak for det rejer der ned d 22.08.08

ingolf
Lidt uden for emnet Wink
Jeg ved godt, at man ikke skal klage på stavningen, men det er fandme svärt at forstå, uden komma, punktum og store bogstaver. Er nödt til at läse det flere gange, for at begribe.
Er det kun mig som har det sådan, fordi jeg har boet mange år i Sverige, eller har i andre det ligedan?
Dette er bare min enkle mening, og absolut ikke for at klage!!

Ingolf
Redigeret af ingolf d. 07/08-2008 22:05

Payanak
ubon lynge skrev:
Cha-nok Ajarn hvornår lander storken ved jer, jeg begynder at svede hver gang jeg ser den stadig flyver rundtGrinGrinGrin

Der er godt 2 måneder til endnu Smile

Det tager jo langt tid at flyve hele vejen fra Danmark Wink

Cha-nok Ajarn skrev:
ubon lynge skrev:

Der er godt 2 måneder til endnu Smile

Det tager jo langt tid at flyve hele vejen fra Danmark Wink

HEHE
Så må vi håbe den tager det rigtige med Grin
ikke det bliver et lam..Grin

bamsen

swedmark
ingolf skrev:
Jeg ved godt, at man ikke skal klage på stavningen, men det er fandme svärt at forstå, uden komma, punktum og store bogstaver. Er nödt til at läse det flere gange, for at begribe.
Er det kun mig som har det sådan, fordi jeg har boet mange år i Sverige, eller har i andre det ligedan?
Dette er bare min enkle mening, og absolut ikke for at klage!!

Ingolf

Det er rigtigt vi skal ikke være efter nogen på grund af stavningen. Der har vi kun de evner der nu engang er os givet. Men jeg må give ingolf ret, sommetider er det vanskeligt helt at forstå hvad der menes, og derved også svært at besvare rigtigt på indlægget.

Det eneste budskab jeg har den forbindelse er, prøv lige og læse det man har skrevet endnu engang, inden der trykkes på "gem svar".

Til ingolf; Hahaha, ja det kan da godt være det er fordi vi har boet her forlænge, og derved mixer ordene sammenGrin

mvh swedmark

Spring til debat: