Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg mener at havde læst på DTW et indlæg om, at søge visum på den Finske ambassade i Bangkok, husker jeg forkert eller er der nogle som har erfaring med det ?, hvis det er tilfælde hører jeg gerne om det, vil helst undgå den Danske ambassade, eller min "kone" vil, hun siger de taler ned til hende, og føler sig meget ilde berørt hver gan hun er der for at søge om visum, hun har besøgt DK fem gange uden problemer, for hende eller DK.
På forhånd tak
MVH President
kender ikke noget til ekspedition´s tiden via den finske ambasade,
men via den tyske er ekspedition´s tiden ca. 14 > 16 dage, og der taler de ikke ned til folk iflg min kones søster.
og da din "kone" har været 5 gange inden for schengen så skulleder jo hellere ikkke være noget problem.
Germany Embassy , Thailand
Jeg har været på den danske ambassade et par gange, og efter min helt beskedne holdning, er det nogle meget uhjælpsomme og arrogante mennesker der sidder der. De har jo "magten", og det er åbenbart det, der udgør deres dag, og giver dem deres "fix" at udøve.
Den anden del er så den extremt lange behandlingstid og kø der er når der skal søges Schengen igennem den danske ambassade. At nogen kan få det på "5?" dage, hører til sjældenhederne.
Har man haft Schengen visum før, og har overholdt reglerne for dette, er der intet til hinder for at man kan søge det ved ambassaden hos et andet Schengen land. Også derfor jeg fik visum til min kæreste så hurtigt, hos den tyske ambassade. Ellers skulle vi have ventet 3 uger i kø, bare for samtale til ansøgning. Jeg tror der samlet gik 5 dage, fra vi snakkede om at bruge den tyske, til hun havde det i hånden.
Kender intet til den finske
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...
[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...