Se indlæg
 Udskriv debat
Lejlighed / Studere i Thailand
Hanuman
Hej,

Er der nogen der er bekendte med et billigt og fornuftigt sted i Bangkok, hvor man kan bo under et 1-års studium? Her tænker jeg på en lejlighed der max. koster 5000,- THB om måneden og gerne så tæt som muligt på Chulalongkorn University

På forhånd tak,

Hanuman
One night in Bangkok and the world's your oyster...

Der er ikke bolignød i Bangkok, men nær Chulalongkorn, hm, hm. Jeg bor 22 km derfra, minibus på motorvej, 30 Bath, 20 minutter, og så har du oven i købet ren luft, det har du ikke i centrum.Grin vil gerne hjælpe dig.

madsjx
Vi betalte 3500,- THB eller deromkring for en lejlighed i Sathorn (rimeligt tæt på Chulalongkorn), men jeg havde aldrig fundet det tilbud alene (fruen er lokal og det hjælper en del mht. at finde en billig bolig)

Payanak
Hej Hanuman.
Hvad skal du studere?

For 5000,- Bath kan du kun finde en lejlighed (kasse) uden airconditionering. Du vil gerne bo taet paa uni, men det vil de andre studerende ogsaa. Desuden ligger Chulalongkorn taet paa Siam, hvor det er helt umuligt at finde noget. Men proev at soge langs BTS. Isaer Rathatewee, Victory Monument og nord derfra er gode steder at soege bolig.

[url]www.mrroomfinder.com[/url]

Hanuman
Tak for hjælpen, alle sammen! ABEKATTEN, hvad hedder det sted hvor du bor?

on nut og ekkamai 30 er der meget billige boliger.

dsd

Hanuman
Jeg skal gerne bo i nærheden af dette sted, så hvis nogen har kendskab til noget ville det bare være rart Grin

http://thai-lesso...om/map.htm

Davs
Jeg lavede lige dit links aktivt
bamsen
Redigeret af d. 17/02-2008 20:02

Hanuman
Trods trådens "død" er min efterspørgsel stadig gyldig Smile

Så derfor; Er nogen bekendte med billige, men dog også udholdelige, lejligheder i nærheden af følg. adresse?

Til ca. 5 måneders ophold..

5/8 Sukhumvit Soi 31, Sukhumvit Rd, Klongtoey-Neua, Wattana, Bangkok

På forhånd tak Smile

madsjx

http://www.mrroom...

Jeg kiggede lige en enkelt gang efter apartments i Bangkok til under 10.000 baht. Den første der poppede op ligger på Sukhumvit Soi 31:

http://www.mrroom...hp?id=2081

swed
få en lejlighed hvor alm thaier bor, godt nok kun et værelse med badeværelse, men der er aircon, men det er super sjovt og du får hurtigt en masse venner, jeg kan mugeligvis hjælpe dig, dvs min kone kanSmile
Swed

swed
glemte lige prisen der er kun 3500-4500 bath + forbrug
Swed

Hanuman
Det kunne jeg godt tænke mig at høre mere om Wink Hvor er det henne, siger du? Og kan du evt. forhøre dig og/eller vise billeder ? Smile

På forhånd tak!

swed
Hanuman skrev:
Det kunne jeg godt tænke mig at høre mere om Wink Hvor er det henne, siger du? Og kan du evt. forhøre dig og/eller vise billeder ? Smile

På forhånd tak!

det er ved sutisarn rd. men fruen ved meget mere
Swed

Hanuman
Sutisarn Rd? Ved du hvor det ligger i forhold til adressen?

madsen1967
Wink
Michael Madsen

swed
Hanuman skrev:
Sutisarn Rd? Ved du hvor det ligger i forhold til adressen?

ups jeg glemte lige hvor stor bkk er, der er 20,68 km i fugleflugtlinie.
Swed

Hanuman
Nogen der kender stedet ved navn City Mansion? http://www.cityma...front.html

Og evt. prislejet?

lols
City Mansion ligger på soi 3, Sukhumvit Road og i starten af "expat" området af Sukhumvit Road. Husker dog ikke priserne.

Jeg så selv på det for en del år siden. Syntes sikkerheden for at komme ind i bygningen dengang var mangelfuld. Det var meget let at komme op til de enkelte lejligheders på svalegangen.

Soi 3 er dog blevet en del af det arabiske-afrikanske område af Sukhumvit. Dvs næsten alle forretninger, restauranter og hoteller næsten har arabiske navne og udvalg og ja så kunderne også. Området omkring Soi 3, Soi 3/1 og op til soi 5 på Sukhumvit Road er næsten udelukkende med arabisk-afrikanske islæt. Er du til en vandpibe er dette stedet.

Har du prøvet at spørge om en pris via hjemmesiden?
Redigeret af lols d. 02/01-2009 21:14

Spring til debat: