Se indlæg|
Starter nyt Guesthouse op d 1/8 i Cha-Am
|
|
| manse |
Lagt på d. 01/08-2008 13:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Jeg har lige haft den glæde at spendere nogle golfdage i Hua Hin, hvor min bror og jeg brugte Michaels nye guesthouse som base. Det er bare råhygge og varme fra første øjeblik man arrivere. Jeg kan kun anbefale hans lille sted som hygge, og når han nu får det hele klart, og det er der ikke meget der skal til for at færdiggøre, ja så bliver det bare super. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 01/08-2008 13:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
http://www.micks-...thouse.dk/ Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 01/08-2008 13:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
hej madsen. du kan gøre linket aktiv ved at gøre linket blåt med venstre muse knap og så venstre klik på url
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/08-2008 20:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ja nu kan jeg altså ikke lade være længere når vi nu skal blive ved at konfronteres med de elendige billeder på den der hjemmeside. billedet på forsiden ligner et billede af en garage til to biler og ikke et hyggeligt guesthouse billederne af møblerne ligner mest det man ser i en billig reklame for nogle stole.... for hulen da det er en skam jeg ikke er der, så ville jeg køre ned til ham mick og rive portene op sætte blomster og lys på bordene invitere lidt gæster sætte isterninger på bordet sammen med noget andet godt og ligesom skabe en stemning et par søde menesker i stolene der sidder og skåler osv.. aftenstemning mand, og hygge der oser langt væk et par småpalmer udenfor, i en potte, kan da heller ikke koste alveredn lad vær med at reklamere for det du laver med så elendigt materiale. det afspejler forhåbenligt ikke tingene som de er jeg fik et godt råd af min ven Ib i pattaya engang, han sagde: vil du ha suces skal du gøre tingene bedre som de andre... kom så i gang Mick...
Redigeret af d. 01/08-2008 20:49 |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/08-2008 21:10
|
|
jsh71 skrev: Dækker du transporten? Så kommer jeg med det samme ![]() ![]() Ja jeg vil også komme så og få gratis mad og cola. hvis der ligger gratis transport. bamsen |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 02/08-2008 11:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
bamsen Hvis du havde gratis mad og cola så kan du jo bare kik forbi hvor jeg bo vi har altid mad til en til når du er i Pattaya med husk at tage kone med |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 02/08-2008 12:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Ja Bamsen.....du kan osse få et par cola zero og lidt god mad hvis din vej skulle falde her forbi........ikke at i andre ikke skal være velkomne....det er i hvis i skulle have lyst at kigge forbi Claus |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2008 13:33
|
|
Davs Jo tak til kurt og claus Men det var nu fordi jsh snakkede om transporten betalt til thailand, det er jeg dælme godt nok med på. ![]() Men det er nu altid hyggeligt at møde andre fra dtw når jeg er i thailand. Jeg har mødt mange søde mennesker herfra, og nydt en cola Så jeg håber at jeg kommer til at møde mange flere, og mange hygge dage. Det ender sgu med at jeg er nødt til at anskeffe mig en knallert i thailand til at komme lidt rundt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bamsen |
|
|
|
| madsen1967 |
Lagt på d. 09/08-2008 08:49
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
Så er der kommet ny kort på vores hjemme side så nu er det nemt af finde os .
Michael Madsen
|
|
|
|
| madsen1967 |
Lagt på d. 16/08-2008 15:23
|
Så er der kommet en Artikel om mig se den på min hjemme side http://www.micks_...thouse.dk/ tryk på lidt om mig
Michael Madsen
|
|
|
|
| madsen1967 |
Lagt på d. 16/08-2008 15:25
|
Så er der kommet en Artikel om mig se den på min hjemme side http://www.micks_...thouse.dk/ tryk på lidt om mig
Michael Madsen
|
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 16/08-2008 15:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
God artikel......håber det går fint med dit guest house ..... Claus |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 16/08-2008 16:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
madsen1967 skrev: Så er der kommet en Artikel om mig se den på min hjemme side http://www.micks_...thouse.dk/ tryk på lidt om mig ![]() Nu vil jes sgu kalde din tråd for reklametråd og dine indlæg for spam. Du er ikke bedre end amazing Peter nu. Håber du bliver stoppet af webmaster. Helt unødvendig at fortælle hvargang du opdaterer, mon ikke folk fnder ud af det hvis, ja hvis de besøger din hjemmeside. Jeg er træt af reklamer...... . |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 16/08-2008 16:56
|
|
Min personelige mening og gode råd til webmaster. Slet muligheden for at oprette SIGNATUR Måse dette kunne stoppe en del af det reklaesjov..... måske . |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/08-2008 17:21
|
|
For at undgå spam og reklamer bør disse henvises til venstre side hvor sailorinn er, mod betaling selvfølgelig,så kan man selv bestemme om man vil se skidtet. lindy |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 16/08-2008 17:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Er det signaturen eller indholdet i indlæggene, der opfattes som spam? Eller er det ideen med at komme med indlæg for at holde tråde i "toppen", der irriterer læserne? Som jeg opfatter Goldwings indlæg er det ikke signaturen, der er problemet? Hvis det er indlæggenes indhold og forsøg på at holde tråden "varm", vil sletning af signaturer måske ikke virke, da links ofte er i indlæggene? Ved godt jeg selv har en signatur, men håber ikke den opfattes som spam.
Redigeret af lols d. 16/08-2008 17:56 |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 16/08-2008 18:04
|
|
lols skrev: Er det signaturen eller indholdet i indlæggene, der opfattes som spam? Eller er det ideen med at komme med indlæg for at holde tråde i "toppen", der irriterer læserne? Som jeg opfatter Goldwings indlæg er det ikke signaturen, der er problemet? Hvis det er indlæggenes indhold og forsøg på at holde tråden "varm", vil sletning af signaturer måske ikke virke, da links ofte er i indlæggene? Ved godt jeg selv har en signatur, men håber ikke den opfattes som spam. ![]() Du har ganske ret i, at det ikke lige er signaturen der er problemet, men når den er opsat med en del www. og reklamer er det jo nemt bare at sende en smiley afsted. Men holde en tråd ved lige for at fortælle alle hver gang der er sket en opdatering på ens hjemmeside, ja det kalder jeg spam. . . Redigeret af goldwing d. 16/08-2008 18:06 |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/08-2008 18:22
|
|
Lols vedr. din www, er det ikke reklame eller spam,det er generel oplysning om thailand for dem som ønsker det,man bestemmer selv om man vil se det. Den står også i mine favoritter lindy |
|
|
|
| madsen1967 |
Lagt på d. 16/08-2008 19:49
|
Jeg opfattes nu ikke det som spam men som lidt oplysninger til dem som har lyst til at kikke med . andet er der ikke i det , forsat god dag
Michael Madsen
|
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 16/08-2008 19:52
|
|
lindyras skrev: Lols vedr. din www, er det ikke reklame eller spam,det er generel oplysning om thailand for dem som ønsker det,man bestemmer selv om man vil se det. Den står også i mine favoritter lindy Jeg prøver gerne EN gang til for din skyld .... lindyras Prøv så lige at læse hvad jeg skriver.... tak Men holde en tråd ved lige for at fortælle alle, hver gang der er sket en opdatering på ens hjemmeside, ja det kalder jeg spam. . |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.