Se indlæg
 Udskriv debat
Stable Lodge Bangkok oelpriser
Boes
Jeg holder med jer... Det var sidste gang i " stalden" for mig. Man får meget mere for pengene på hotellerne ved siden af - bl.a. Nana hotel.
Gør selv et google på: soi 4-8 sukumvit bangkok, og se hvilke muligheder der findes til helt rigtige priser og uden VAT og serviceafgift
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein
 
Big-Viking
Kan kun sige at Stable Lodge ikke er det samme mere. Priserne har altid været høje, men da Erik (Buddha) var der fandtes der atmosfærer, hygge og god service. Nu er service noget man skal lede længe efter. Maden er hmmm..OK, fornær BBQ den er direkte sundheds farlig. Værelserne er ikke pengene værd, selv 500bath ville være for meget. Bor selv på Landmark når jeg er i BKK. Det de lever på er at de har er hyggelig gårdhave med pool. Ellers syntes at Stable Lodge skulle stramme sig an.
 
kanut
Er lige kommet hjem efter en dejlig ferie i Thailand og CambodiaCool, har haft 6 dejlige dage på Stable LodgeSmile, vi fik en super god service, med dejligt værelse med udsigt til pølen, så herfra skal der ikke klagesGrin
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe
 
Big-Viking
kanut skrev:
Er lige kommet hjem efter en dejlig ferie i Thailand og CambodiaCool, har haft 6 dejlige dage på Stable LodgeSmile, vi fik en super god service, med dejligt værelse med udsigt til pølen, så herfra skal der ikke klagesGrin


Ja nogen er nemme at gøre tilfreds. Mener når man skal betale ca. 1500bath for et værelse skal det være i orden og ikke slidte møbler og larmene aircon.
 
kanut
Jeg sover fint i stable lodge´s sengeGrin, og når jeg ikke sover sidder jeg som regel på altanen og bælle ølGrin, og jeg er bestemt ikke nem at gøre tilfreds, jeg hygger mig bare på Stable lodge, og det har jeg gjort i de sidste 20 år, og det bliver jeg ved med ( og så har jeg jo råd til detGrin
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe
 
pdrhan
1500THB for et værelse ...er det ikke billigt??Grin
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
Big-Viking
pdrhan skrev:
1500THB for et værelse ...er det ikke billigt??Grin


Alt er relativt. Men mener stadig at til den pris skal tingene være i orden. Jeg selv betaler en del mere på et andet hotel, når jeg besøger BKK, men der er tingene også 100% i orden.
 
Big-Viking
kanut skrev:
Jeg sover fint i stable lodge´s sengeGrin, og når jeg ikke sover sidder jeg som regel på altanen og bælle ølGrin, og jeg er bestemt ikke nem at gøre tilfreds, jeg hygger mig bare på Stable lodge, og det har jeg gjort i de sidste 20 år, og det bliver jeg ved med ( og så har jeg jo råd til detGrin


Hyg du dig bare videre. Nogen skal jo være tilfreds med Stable Lodge, ellers kunne Steffan og Jørgen jo ligeså godt dreje nøglen i..
Jeg kommer der kun for at møde venner som jeg har kendt i en årrække.Spiser der ikke mere efter jeg var mega syg efter deres BBQ..
 
kanut
Jeg har aldrig spist på Stable Lodge, så jeg ved ikke noget om deres mad, jeg spiser helst på Suda Restaurant, på Sukhumvit Soi 14, og det tror jeg bestemt ikke er noget for dig Big-viking, jeg tror ikke at det er fint nok Grin derimod er det ikke dyrt Grin
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe
 
Big-Viking
kanut.

Kan godt forstå at du spiser henne ved kineserkonen på soi 14, det gør jeg selv engang imellem. God og billig mad.
 
kanut
Okay, så kan vi da blive enige om noget,Grin
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe
 
Jesse James
Her i Sattahip betaler vi på den lokale Bar og spisested 25 Bath for en Leo dåse øl. !!
Hr Olsson
 
pdrhan
Big-Viking skrev:
pdrhan skrev:
1500THB for et værelse ...er det ikke billigt??Grin


Alt er relativt. Men mener stadig at til den pris skal tingene være i orden. Jeg selv betaler en del mere på et andet hotel, når jeg besøger BKK, men der er tingene også 100% i orden.


Betaler også selv mere end 1500THB når vi er i BKK - jeg skal sgu også ha´at tingene er iorden og alt fungerer....Wink
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
Jesse James
På Chr 4 og Copenhagen Bar i Pattaya betaler vi for en flaske øl 60 Bath.
Hr Olsson
 
BAKMAND
PDRHAN
Vi har set at du har midler til at flyve Singapore og bo dyrt.
Men vi er stadig nogle der kan nøjes med et rum til 1000 bath.
Skiv hvis du har noget nyt eller et godt og billigt tip.
du behøver ikke skrive at du bor og flyver dyrere end os andre
 
thaikurt1
Har været i Bangkok mange gang med har nu aldrig spiste på Stable Lodge.
 
http://nej
pdrhan
BAKMAND skrev:
PDRHAN
Vi har set at du har midler til at flyve Singapore og bo dyrt.
Men vi er stadig nogle der kan nøjes med et rum til 1000 bath.
Skiv hvis du har noget nyt eller et godt og billigt tip.
du behøver ikke skrive at du bor og flyver dyrere end os andre


Rolig nu BAKMAND.....du skal nok få nogle indput.....jeg bor skam ikke dyrt , det er billigt i min terminologi..Vi er altid 3 eller 4 personer der er afsted og vi vil meget gerne være sammen når vi er på ferie - det kræver jo lidt af hotelværelset´s størrelse - som regel en 2v lejlighed eller en stor suite hvor vi alle kan være - derfor ønsker jeg - og har intet imod det - at betale for det! Og ..., at jeg flyver Singapore Airlines , har absolut INTET med prisen at gøre...Wink kan godt anbefale dig et godt og billigt hotel i pattaya hvor alt bare var iorden og free internet


http://pattayabay...fault.aspx

Redigeret af pdrhan d. 22/08-2008 18:50
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
Anonym Bruger
Til Thaikurt1

Du er virkelig ikke gået glip af noget,ved ikke at ha spist på stable lodge.
Det er det værste lorte mad i thailand, hvis du kan li dig selv,så lad være med at spise der.

Jeg ville også gerne bo bedre, men jeg nøjes med at bo til under 1000 baht,så er der råd til at bruge flere baht til andet.
Men jeg er sgutte misundelig på jer som har råd til at bo godt,
i har tjent jeres penge selv,og skal bruge dem som i har lyst til,vi andree er bare misundelig,bare se den bakmand, men han skulle finde sig et job,så er der råd til noget bedre.
 
Big-Viking
Thaikurt
Køb rigeligt med imodium..

Lige meget hvad man betaler så forventer man en vis standard. På Stable er værelserne under al kritik. Alt er det næsten galt med.. Og for 1500 skal det være nogenluinde service på...
 
thaikurt1
Jeg ville aldrig betale så meget for en overnatning.

Hvorfor betale så meget for dansk mad når thaimad er lige så godt
og bedre.
 
http://nej
Spring til debat: