Se indlæg|
hjælper og give hinanden råd
|
|
| rasmussen |
Lagt på d. 23/08-2008 09:42
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 26 |
hvad slags forsikninger har i af jer der er i thailland og hvad lever i af da jeg påtænker at flytte ned til min kærste |
|
|
|
| rasmussen |
Lagt på d. 23/08-2008 09:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 26 |
jeg bliver 44 næste gang og regner kun med at tage hjem til danmark på ferie det jeg er mest bange for er hvis man bliver syg i thailand havd gør man ***** forsikninger må heller ikke være for dyre hvad gør i der er bosat i thailand |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2008 10:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
per rasmussen skrev: hvad slags forsikninger har i af jer der er i thailland og hvad lever i af da jeg påtænker at flytte ned til min kærste Davs Per det var da godt at du har fundet en kæreste. Her kan du tegne en forsikring http://www.bupath... Hvis du ikke har penge til at leve for i thailand.så glem det med at flytte derned. Men hvis du har en pension,så er der muligheder, bamsen |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 23/08-2008 10:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Per Rasmussen Selvfølgelig skal du have penge med herud. Hvor mange er der ingen, som kan fortælle dig, kun dig selv. Nogle kan bruge op til THB 100.000 pr. mdr. og andre kan leve for THB 20.000. M.h.t. forsikring. Vi har tegnet i Muang Thai Life Assurance www.muangthai.co.th Der er ingen problemer med dem. De par gange vi har haft brug for dem, har de betalt uden problem. Den dækker os alle 3 her i husstanden, sundhed og livsforsikring. Den koster små THB 5000.00 pr. mdr. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 23/08-2008 10:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Bupa forsikring er meget udbredt blandt expats her i Bangkok. Du kan vel få deres "største" dækning for 25-30.000 baht per år. Lever af at arbejde. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.