Se indlæg
 Udskriv debat
Stable Lodge Bangkok oelpriser
pdrhan
Drenge!!! rolig nu...så dårlig er maden altså heller ikke på Stable , vi har spist der mange gange til stor velbehag og vi er ALDRIG blevet syge...og den service vi har fået der har været helt i top ....man har jo altid sine foretrukne steder rundt omkring , jeg kan nævne mange andre steder hvor både service og mad er af en ringere kvalitet en på Stable! Kan selv følgelig også næve et sted hvor ALT bare er i top....
RRB (Rib Room & Bar ) på toppen af Landmark Hotel....det er simpelthen de bedste bøffer jeg i mit liv har fået! Men det koster også!

Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

lols
Big Wiking,
Jeg kender ikke værelserne op Stable, men har venner der har prøvet et par andre hoteller i Soi 8 i samme prisklasse (fordi Stable ofte er fyldt) og det var absolut ikke bedre værelser, Men derimod uden pool til næsten samme pris.

Kender du andre hotellet i samme prisklasse (med pool) i området som du anbefale?

Jo Landmark hotel og restaurant er nok bedre, men også helt anden prisklasse, så det syntes jeg er svært at sammenligne.

Davs Lols

Ja der er
http://sturly.com...

godt hotel, jeg boede der da stampe,
anbefalede det hotel
det ligger i den anden ende af soi nana,
men der er gratis transport,
i tuk tuk fra hotellet til sukhumvit.
Pris.da jeg gik ind uden at ha bestilt 900 baht for en stue,+ soveværelse
Dejligt fredeligt sted

bamsen

pdrhan
lols skrev:

Jo Landmark hotel og restaurant er nok bedre, men også helt anden prisklasse, så det syntes jeg er svært at sammenligne.

Det var INGEN sammenligning...det tåler det ikke , men en konstatering....

Kaosangangsteren
Man kan stadig få en stor flaske LEO ell (hesteøl) til ca. 40 bht i
7eleven det ved enhver russer :-)
Har ikke været på Stable siden 92, der var det rigtig hyggeligt, men det er jo også hyggeligt at sidde på gaden og spise nudelsuppe til 30 baht
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

Big-Viking
lols skrev:
Big Wiking,
Jeg kender ikke værelserne op Stable, men har venner der har prøvet et par andre hoteller i Soi 8 i samme prisklasse (fordi Stable ofte er fyldt) og det var absolut ikke bedre værelser, Men derimod uden pool til næsten samme pris.

Kender du andre hotellet i samme prisklasse (med pool) i området som du anbefale?

Der er mange hoteller der både er billiger og i samme prisklasse med pool. Hvilken aner jeg ikke idet jeg bor på Landmark hver gang jeg besøger BKK. Har boet på stable engang for ca. 2 år siden ..Første, sidste og eneste gang.

Theobald
Jeg har med interesse fulgt med i debatten, hvor udgangspunktet var dyre ølpriser på Stable. – Der har været både ris og ros til hotellet, og jeg hører absolut til den sidste del. Jeg er kommet der jævnligt gennem mange år og finder absolut at man får ”big value for your money” – God mad, store acceptable værelser, sødt personale og hyggelig atmosfære.
Man må huske på, at Stable Lodge er et lille familiehotel og ikke en gadebar, så hvis ølpriserne var i bund, kunne jeg godt forestille mig at hele terrassen var fyldt op med støjende , rygende og øldrikkende personer, og så ville børnefamilier m.m. måske holde sig væk. Så derfor: - Er man til mange øl og små priser så gå da til en gadebar – der ligger ”We4you” længere nede ad gaden, der er både hyggeligt og billigt.
Theobald

pdrhan
Ja så er den ged vidst barberet , som Theobald beskriver det - jeg kan ikke være mere enig!

Davs Theobald

Jamen for helvede kunne de så bare lave ordentlig mad,
Og ikke det sure kød de serverer.
Jeg tror de er lige glade med folk,bare de får penge i kassen

bamsen

Big-Viking
bamsen skrev:
Davs Theobald

Jamen for helvede kunne de så bare lave ordentlig mad,
Og ikke det sure kød de serverer.
Jeg tror de er lige glade med folk,bare de får penge i kassen

bamsen

Kan kun give dig ret......De er 100% ligeglade med folk og deres ansatte.. Falske smil fra ledesen, hver gang.
Ang. kødet så er deres BBQ ikke frisk. Mener når den ligger ude, selvom på is skal kødet være fra samme dag.

kanut
Hej Theobald.
Super godt indlæg. Grin

Jeg filer bare lidt på det, når jeg kommer ind på de udemærket værelser på Stable Lodge tømmer jeg køleskabet fuldstændigt, derefter fylder jeg det med nogle øller af en fornuftig størelse, købt hos en lokal købmand + selfølgelig nogle RED-BUll, når det så er i orden, snupper jeg mig et stort glas Whisky, som jeg selfølgelig har købt i lufthavnen. aftenmaden indtager fruen og jeg på Suda på Soi 14
man behøver jo ikke at spise på Stable Lodge fordi man bor der, og deres dyre små øller kan man da også bare holde sig fra.Grin
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Davs Kanut
Den suda på soi 14 skal jeg prøve
nu har jeg hørt fra flere at man spiser godt der
.
bamsen

Jeg læser med stor interesse de forskellige indlæg vedr. den udmærkede danske restaurant.
Man kan jo altid diskutere priser m.v.
HUSK lige en ting - inter er sort eller hvidt- Nogle kan lide moderen andre vil hellere have datteren.
Hvem der kan lide hvem er jo faktisk total ligegyldig, bare man selv en tilfreds.

Sawasdee krap
Povl Erik
Kun 25 gange i Thailand

kanut
Hej Bamse.

Suda kan jeg godt anbefale Cool
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Big-Viking
Bamsen.
Ja prøv Suda og du vil komme tilbage gang på gang. Men der er som regel mange der spiser der, b.la SAS personalet så der er tit fyldt op.

Spring til debat: