Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Pigerne lavede mine revelsben på Thai maner, og sikke en oplevelse, hvor det dog smagte. Jeg er bare blevet tyk bag ørene af disse ben, og hunden er igen blevet glad for farmand. Ja så livet er jo bare dejligt .... ikke...
Mener stadig, at man enten kan koebe eller lave ( naesten ) alt selv.
Rigtige kartofler er Laos-kartofler, naesten ligesom nyopgravede samsoe-kartofler...uhmmm, de er go'e.........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 26/08-2008 15:34
Mon ikke I lever lidt for godt dernede i Thailand, syns jeg det lyder til...
Her har den sgu kun stået på grønsagssuppe i en hel uge...... kur kur kur.... ja fandme kedeligt.
Heldigvis er flybilletten i hus og god mad i vente
Det kunne jo nok lade sig gøre, at tage et par ting med i kufferten når man skulle til Thailand alligevel. Der kunne vel laves en dropzone! Det behøver jo ikke være de helt store ting der skal med.
Flere af os ”tilbagevendende turister” har vel stadig lidt plads tilovers i kufferten på vej derud! Det er vel mere på vej hjem det kniber.
Nu bor jeg ikke i Thailand, men kan da kun støtte op omkring Le-si´s forslag om, at se realiteterne i øjnene og støtte op omkring netværket. Der kan jo være langt mellem Danskerne derude.