Se indlæg
 Udskriv debat
kims grillbar patong
blot nysgerrig...

min kammerat faldt over denne :

http://grillhouse...

Ser ud til at den er lukket eller ? nogen i Phuket som kan give en update ... ?

Nej dette var ikke for at starte en ny debat om den francise som blev tilbudt her paa dansk-thai Grin
Redigeret af d. 21/01-2008 22:39

ubon lynge
Det står jo der selv at den er lukket....Wink

Grillhouse Denmark er lukket
Dette grundet en uberettiget opsigelse af lejemålet fra udlejers side.

Ubon.

Pibe

havde nu selv været inde på siden Grin

Var dog nysgerrig over hvor lang tid det er siden der er sket.... var i patong i april / maj og der var den der endnu...
Redigeret af d. 22/01-2008 09:33

Berg
Jeg var i patong i starten af januar og forlod stedet den 11/1-08, der var både Kim og Grill House Denmark der, skal ikke kunne sige om der er sket noget efter jeg to tilbage til bangkok for at træne.

Men jeg vil da straks skrive en email til Kim og høre om han kan forklare hvad der sker/er sket.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

L
Den lukkede igår d.21/1.
Kim blev opsagt af udlejer uden varsel på trods af at han havde 10 års lejemål.
Kim formoder at de vil prøve at køre den videre selv.....!!!

Hummeren
Du efterlyser kims restaurant i patong. Kim er flyttet til et nyt sted da han blev opsagt nede ved runde tårn.
Nu har han etableret sig i nye lokaler på aroonsom square, Rat-U-Thit road Patong Beatch tel +66 76 344 900 mobil +66 892 872 656.
Der kan du finde ham. og man kan vist også leje værelser i det nye sted har jeg hørt. Men restauranten kører på fuld kraft igen med det samme koncept som på det forige sted.
Med venlig hilsen
Hummeren

Hummeren
Jeg har lige undersøgt det lidt nærmere. Det ligger i samme gade som Andaman Beach Suites Hotel. Og han startede op igen i april måned og har haft åben siden. Hans hjemmeside er stadig den samme men der har været lidt knas med wep- hotellet.

kimpolse
Hej alle jer der er så søde begsøge mig når i er patong besch

så ligger grillhouse thai danish på aroonsom 60/6-7 nær andamann hotel samt fodbolds banen

Alle er utrolig velkommen

mvh polse kim

brorbacon
hej ang kims grilbar der får i noget godt dansk mad og der er fri internet og dagens nyheder hjemmefra Cool god service af kim og pigerne

Hummeren
Til alle jer der har savnet information om kims grillhouse i patong. Nu er hjemmesiden oppe at køre igen. Kim har været udsat for en rigtig lusket behandling af den tidligere ejer af huset i bangala road. Han fik en time til at fjerne personlige egendele fra forretningen, da hun åbenbart kunne se flere fordele ved at få en ny lejer ind, nu da huset og forretningen var sat istand. Men med venners hjælp, lykkedes det ham på rekordtid at etablere sig i nye lokaler ved Andamadam suit hotel. Han startede i april og kører nu på fuld kraft igen. Så kig op i den nye forretning og få den samme venlige betjening som før. Der er heldigvis mange der allerede har fundet vejen til det nye sted.

quickmouse
[img]http://grillhouse-denmark.com/images/staff-lille.jpg[/img] is not a valid Image.

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Cxxxxsxxr
Mums. Med den menu ska' han være velkommen til at flytte til Chiang Mai. Godt nok spiser jeg hverken køer eller svin, men et klassisk dansk cafeteria stjerneskud ku' godt gøre mig til månedlig stamkunde.

goldwing
Jeg må nu også sige, at med dette menu kort, så passer navnet grillbar sgu ikke ,,,,, burde vist have heddet restaurant.
Ja man bliver sgu sulten nu

manse
Hold da helt ferie. Jeg drømte i nat om de dejlige retter, håber en dag det samme kan findes hos os her i nord. Held og lykke med dit nye sted

Big-Viking
Ja alt ser godt ud på billeder.
Manse du kan jo bare lave en sådanne i Nord hvor du bor. Skutte så svært. Jeg personligt har tænkt på at lave noget i Udon. Men lige pt er det kun en tanke.

kimpolse
Hejsa alle sammen tak for de flotte ord i skriver jeg er helt rørt

jeg kan fortælle at vores første udlejnings værlse er færdi
det er 45 m2 jeg har 5 tilbage for longtime

vi åbner hver dag kl 9.30 til midnat

kimpolse
hUSK MELDE JER TILJ ULEAFTEN PÅ GRILLHOUSE THAI DANISH. I ÅR HAR VI 48 PLADER (PRIS 795 BAHT)

RING KIM PØLSE +66 892 872 656

kimpolse
hVIS I HAR BRUG FOR AT KØBE HUS ELLER LEJJIGHED SÅ

KONTANT MIG PÅ MIN E.MAIL

DET ER PRISER FRA 2.5 MILL TIL 10.MILL BAHT

goldwing
Nå så endte denne tråd også, som reklametråd.... trist trist

Ikke flere rosende ord herfra..

Payanak
Lad nu være med at fodre trolden Shock

Spring til debat: