Se indlæg|
Konto
|
|
| mugge |
Lagt på d. 26/03-2005 17:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
vi har haft utrolig gode oplevelser med bkkbank afd i Khon Kaen. Banken viste stor velvilje til at hjælpe os,både med finasering, rådgivning samt et rimelig stort lån .Udover at vi har noget jord i Chaiyaphum provinsen, havde vi også vores lønsedler med hjemmefra som banken ville se, samt det, at banken kunne se at vi sendte et pænt beløb ned til vores konto hver månd. gjorde nok udslaget. Alt gik godt, dog var der en del brev veksling, emails samt telefoni frem og tilbage efter at vi var kommet hjem igen. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 06/04-2005 05:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi Folks, Saa fik jeg ogsaa mit VISA kort i BKK bank (Silom Road, Hovedsaedet), i gaar. Det gik smertefrit, og tog nok en lille halve times tid.Jeg skulle kun fremvise passet og opgiv en adresse i Thailand (svigeforaeldrenes), et hoteladresse vil have vaeret lige saa godt. MEN, (det er naesten altig en men), da jeg vil overfoerer de penge som stod paa kontoen oprettet i Korat, kunne det ikke lade sig goere. Det var en ung fyr som betjente mig,saa ved jeg ikke om det var derfor eller at han blev forviret da jeg sagde at jeg vil lukke kontoen fra Korat. Jeg argumenterede for at jeg ikke skulle overfoerer pengene til en anden bank, men til den konto som jeg havde lige oprettet. Jeg skal lige sige at Bankbogen var "fyldt"(siderne) og at ATM kortet ubrugelig (flaekket). Ligeledes da jeg ikke kunne faa "Netbanking"(kraever arbejdstilladelse) bad jeg om at faa tilsendte et "kontoudskrift" naar der var bevaegelser fra DK til Thailand, mod betaling selvfoegelig. Jeg blev sendt til et andet luge, hvor de stod udeforstaaende overfor mit oenske, og vil sende mig videre til et andet kontor paa 2 sal. Saa var det ligemeget. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Pratunam |
Lagt på d. 06/04-2005 08:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Det kan godt lade sig gøre at få lavet netbank, sidste gang vi besøgte Thailand fik vi lavet netbank (Bangkok bank), det var naturligvis konen der oprettede det, men der var ingen problemer de tog en masse kopier af vores pas m.m, og da vi kom tilbage til dk, var der sendt en kode med mail. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 07/04-2005 06:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Pratunam skrev: Det kan godt lade sig gøre at få lavet netbank, sidste gang vi besøgte Thailand fik vi lavet netbank (Bangkok bank), det var naturligvis konen der oprettede det, men der var ingen problemer de tog en masse kopier af vores pas m.m, og da vi kom tilbage til dk, var der sendt en kode med mail. Hej Pratunam, Tak for "tippet", saa kan jeg faa konen til at aendre sin konto med Visa og Netbank, for saa kan hun selv overfoerer penge naar hun har lyst og raad til. M.v.h., M. Rasmussen ![]() Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 












