Se indlæg
 Udskriv debat
Børn
b_j3ns3n
Jeg skal ha mit første barn i august og bliver desværer nok snydt fra oplevelsen der kommer på hospitalet.. (Fødslen Sad)
jeg har lige været i thailand og skulle ha min søde kone med hjem. men doktoren sagde at det var forsent at rejse pga graviditeten. så jeg måtte tage hjem alene.
nu kan jeg ikke tage tilbage til thailand før oktober for så at tage min nye dreng og min dejlige kone med hjem.
vi er ikke blevet gift på ambassaden og vi er ikke blevet gift officelt i thailand..
vi har holdt en ceremoni med grise,høns,øl og en masse gæster. men vi har ikke været på komunen. eller hvad det hedder i thailand.
vi vil gerne have mit efternavn både barnet og hende. vi kan godt vente med hende til vi bliver gift i danmark. men vi vil meget gerne have navnet på vores lille drengs dåbsattest. kan det lade sig gører når jeg nu er i danmark og ikke kommer tilbage før oktober.. Shock
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

prøv at få din kone til at ringe til hospitalet, det er dem som søger for at udfylde fødselattesten. dit navn nationaltet og alder vil fremgå af fødselattesten, som du normalt også skulle underskrive. !!

når/hvis der skal forgå en barnedåb i dk, skulle det ikke værre noget problem, men til den tid er i jo også blivet gift på et rådhus i thailand.

thaikurt1
Vi har to børn sammen og de hedder mit efternavn, det fik de skrevet
på hospitalet da de udfylde fødselattesten det ville deres mor havde de skulle hedde og der var ingen problemerne selv og vi ikke er gift.

http://nej
prasat
du har et stort problem med at få din dreng med til danmark, I er IKKE gift derfor kan han ikke dansk indfødelsesret og derfor har han ikke ret til et dansk pas. så hvis han skal herop er det på ambassaden og søge turistvisum med hvad der dertil følger af ventetid og garanti'er. jeg tror heller ikke i bare for lov til at få dit efternavn, men alt kan jo lade sig gøre i thailand.
Hvis jeg var dig tog jeg tilbage til thailand og blev gift rigtigt inden barnet bliver født, det vil gøre alt meget lettere i fremtiden, og båd konen og barnet for dit efternavn hvis det er det i ønsker.
Tro mi det er ikke engang nemt selv om i er gift, var hele møllen igennem i april måned.

prasat

frida
hej jeg har lige fået en lille dreng med en thai mand og ville gerne have hans far her til danmark.. kan det lade sig gøre når han kun er 21 år... mvh frida

Spring til debat: