Se indlæg
 Udskriv debat
Travlhed?
rinpoche
Sidste år i december omkring den 14. fløj vi med TG til BKK.
Der var over 150 ledige pladser! Og vi kunne ligge og flyde ud over 4 sæder.
IÅR i samme periode siger de prognoser jeg har adgang til på TG og SAS: Fuldt booked. Selvom jeg har set på datoer +/- 3-4 dage.
Har i samme oplevelse af forøget travlhed på destinationen eller har jeg blot valgt en dårlig periode?

mvh
rinpoche
 
BAKMAND
Jep har den samme oplevelse.
Er meget dyrt fra ca. nu og fremover.
Men læser i f.eks. Phuket gazette at
mange p.t. aflyser (japanere)
Så mon ikke at Thai vil gøre andre tiltag
for at få nogle turister ned.
Men generelt er næste højsæson ikke til at betale hvis man ikke har booked.

De glade dage med en billet til 5,5 K er
nok forbi.
Surt show
 
rinpoche
Ja. Vi er nu ikke så bekymret for priser. Den er hvad den er. Snarere at der er så fuldt booked allerede. Ikke mindst i betragtning af at vi rejser på standby.
Som det ser ud pt. kommer vi til at tage en mellemlanding i FRA AMS LHR whatever for at få en plads.
Dvs. medmindre situationen i bkk eskalerer....
 
Spring til debat: