Se indlæg|
Hotel high five pattaya
|
|
|
Lagt på d. 06/01-2008 09:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg besluttede mig for da jeg for første gang boede på hotel high five pattaya, ville jeg gerne anbefale det til andre. Ikke prangende men personallet var søde og venlige, jeg kom lige fra gaden og fik rum, de kendte mig ikke og jeg skulle ikke betale noget i forskud som man ellers plejer. Tror der gik en uge før jeg selv gik ned og betalte første gang, det må man da sige de stoler på en, normalt når man booker hotel vil de altid have en dag forud. Det første rum vi fik var der noget galt med badeværelset, jeg ringede og sagde det, vupti så fik vi et nyt rum. Hotellet ligger også dejligt centralt på hjørnet af second road og soi 8, og man høre næsten ingenting fra gaden og new plaza i hvert fald ikke på 8 eller 9 etage. Der er swimmingpool oppe på taget. Så det får ![]() ![]() ![]() fra mig af |
|
|
|
| nimbus 5019 |
Lagt på d. 10/09-2008 16:19
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
hotel, stable loodge, sukhumvit soi 8 |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2008 17:24
|
|
jsh71 skrev: Jeg besluttede mig for da jeg for første gang boede på hotel high five pattaya, ville jeg gerne anbefale det til andre. Ikke prangende men personallet var søde og venlige, jeg kom lige fra gaden og fik rum, de kendte mig ikke og jeg skulle ikke betale noget i forskud som man ellers plejer. Tror der gik en uge før jeg selv gik ned og betalte første gang, det må man da sige de stoler på en, normalt når man booker hotel vil de altid have en dag forud. Det første rum vi fik var der noget galt med badeværelset, jeg ringede og sagde det, vupti så fik vi et nyt rum. Hotellet ligger også dejligt centralt på hjørnet af second road og soi 8, og man høre næsten ingenting fra gaden og new plaza i hvert fald ikke på 8 eller 9 etage. Der er swimmingpool oppe på taget. Så det får ![]() ![]() ![]() fra mig afDavs Jsh Jeg fandt det her så man kan ringe derned. High Five Hotel (75 rooms : rates THB 200-450 ) 370 M. 9 Pattaya 2nd Road, Central Pattaya Nongprue Banglamung, Pattaya, Chonburi. Tel: +66 38 427115-8 Fax : +66 38 427119 bamsen |
|
|
|
| Anders And |
Lagt på d. 10/09-2008 18:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Nimbus Det er Pattya - ikke Bangkok.![]() |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 10/09-2008 20:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
måske dette virker bekendt ? ![]() ![]() ![]() øv troede lige at billederne blev noget større når man trykkede på dem, men ak nej så brug linket i stedet for ![]() Redigeret af quickmouse d. 10/09-2008 21:03 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Anders And |
Lagt på d. 10/09-2008 22:50
|
|
wauw det ser fint ud til prisen. Er der AC ? |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/09-2008 23:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
stable loooodge. Er der virkelig nogle der bor der? Eller er numbwit blot i gang med et irrelevant reklameindslag? |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2008 07:00
|
|
Davs ja nimbus vil bare lave reklame for sine venner på det stable møj bamsen |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 11/09-2008 09:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Er Stable det sted med Luxus-værelser og gode mad.??![]() |
|
|
|
| Anders And |
Lagt på d. 11/09-2008 21:14
|
|
faldt lige over dette kort http://www.pattay...c/soi8.jpg |
|
|
|
| SIAMCON |
Lagt på d. 27/09-2008 20:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 184 |
LEK HOTEL second road Pattaya ! et rigtig godt hotel - med en morgen og aften buffet til henholdsvis 130 og 180 BHT ! spis alt hvad du orker. ! udsøgt lækkert lækkert mad - luxus ! Udendørs ved poolen - ingen forudbestilling bar gå in. fra 700 BHT - pæne rene værelser ! |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 27/09-2008 20:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Her er et sted som jeg kan anbefale, det er godt nok ikke det billigste. Men det er godt og så har de en udemærket morgenbuffet. http://www.hotelt...bai-lodge/ ![]() |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 27/09-2008 22:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Hej Larsen99, Tager jeg meget fejl hvis jeg siger at det ligger MEGET tæt på Sabai-Land?? mvh. filihankat |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 28/09-2008 03:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
filihankat skrev: Hej Larsen99, Tager jeg meget fejl hvis jeg siger at det ligger MEGET tæt på Sabai-Land?? mvh. filihankat Det var dog et mystisk spørgsmål, eller konstatering om du vil. Eftersom du kan se på kortet at det ligger samme sted.... altså....(ryster på hovedet icon) |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 28/09-2008 10:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
goldwing skrev: filihankat skrev: Hej Larsen99, Tager jeg meget fejl hvis jeg siger at det ligger MEGET tæt på Sabai-Land?? mvh. filihankat Det var dog et mystisk spørgsmål, eller konstatering om du vil. Eftersom du kan se på kortet at det ligger samme sted.... altså....(ryster på hovedet icon) hvem siger at filihankat har set på noget kort, måske bare en konstatering af filihankat da navnet siger ham et eller andet
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.