Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Dansker amok pattaya/omegn
|
|
| Anders And |
Lagt på d. 10/09-2008 22:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Aldrig har jeg laest saa latterlig en traad [bcolor=#ff0033]Så lad dog være med at læse den. Det er ganske frivilligt, hvad du vil læse her på DTW.[/bcolor] |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 10/09-2008 23:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Sorry har undersøgt det nærmere, det var ikke i Pattaya men oppe mod nord. Det er meget muligt at jeg har smurt lidt tykt på i overskriften, men jeg syntes altid at det er sjovt, når danskere går amok og fyrer den helt vildt af derude. Og nej jeg er ikke misundelig på en med kæmpe spender bukser på, men trækker lidt på smilebåndet når der skal bygges dit og dat, og købes dit og dat til svigerfamilien. "Svigermors" hus er allerede bygget før min tid, så jeg slipper nok kun med vedligeholdelsen, og det er så ok. Men jeg beklager min fejlagtige oplysning om sted. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 11/09-2008 00:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Ja så kan man jo stille spørgsmålet , hvorfor er "Svigermors" hus bygget før din tid ??? Hjælp !!!!!! ![]()
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| benny-fenger45 |
Lagt på d. 11/09-2008 01:08
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
lad dog den mand gifte sig det er da op til ham hvad han vil bruge hans liv/penge til vi skulle vaere glad paa hans vegne isteden for at aevle hvis han er lykkelig skulle vi jo bare vaere glade paa hans vegne mvh benny fenger udon thani og tillyge til manden og held og lykke frem over |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/09-2008 08:14
|
|
sabai sabai skrev: Ja så kan man jo stille spørgsmålet , hvorfor er "Svigermors" hus bygget før din tid ??? Hjælp !!!!!! ![]() ![]() Det er såmænd en Irlænder ved navn John der har været behjælpelig, de har været sammen i en kortere årrække. Min kæreste har så boet hos ham, han betalte boligudgifter og husholdning, så pengegaver samt hendes arbejdsløn er røget direkte op til Sakon Nakhon landsbyen i husprojektet, der dog fra starten var kautioneret af hele familien Det er kærestens hus og det står på hendes jordlod i landsbyen, mor siger at når hun en dag går bort, skal vi flytte ind. Så tusind tak John! og også tak for hendes engelsksprog. Nu kommer jeg jo fra stenbroen i København, har altid drømt om at få et parcelhus, men har ikke haft råd. Men nu ser det ud til, at en fattig Thaikvinde fra Isaan kommer til at realisere mine husdrømme, syntes da at jeg har læst rundt omkring at det plejer at være omvendt, men sådanne er der jo så meget........ ![]() |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 11/09-2008 08:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Kommentarer er vist overflødige til sidste indlæg, bare du har det godt så vær lykkelig for dette. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 11/09-2008 09:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
pattaya.....Så Nordthailand. Er man forvirret.?? Jeg er, gad vide om det skyldes de Carlsberg samt mekong så en her købte i Bazarren, og skyldede ned sammen med nogle gutter under fodbolden, der er skyld i forvirringen.??![]() Jeg er målløs over vandango´s sidste skrivelse i denne tråd. Ja over tråden i det hele taget. Men igen så skal der altid være nogen der skal have ondt i røven over at det går nogen godt, at man har mere ned andre.......Hvad er det nu lige man kalder det.?????? |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 11/09-2008 09:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Manse, jeg har et bud, man kunne starte med at lade være med at kommenterer alt hvad der kommer op på siden bare for skrive et eller andet, måske tråden løber ud i sandet af sig selv |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 11/09-2008 09:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Man har måske alt for meget tid til at gå op i småting, man keder sig måske lidt![]() JH |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 11/09-2008 10:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Vandango, nu skal du tänke dig riktig godt om. Der er sikkert mange i den familje, som gerne vil have nyt hus. Du har jo set, hvordan det gik din forgänger irländeren, når huset er bygget. Jeg vil forreslå at du sätter dig ned og funderer over, hvorfor lige du skulle väre prinsen på den hvide hest!! Det kan jo også tänkes, at du bare er en i räkken af dem, som skal hjälpe familjen til bedre huse. Du får tänke på, at det er temmelig let at få pigen ud af baren, men det er meget, meget svärere at få baren ud af pigen. Lykke til i fremtiden. Ingolf Redigeret af ingolf d. 11/09-2008 10:33 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/09-2008 13:34
|
|
ingolf skrev: Vandango, nu skal du tänke dig riktig godt om. Der er sikkert mange i den familje, som gerne vil have nyt hus. Du har jo set, hvordan det gik din forgänger irländeren, når huset er bygget. Jeg vil forreslå at du sätter dig ned og funderer over, hvorfor lige du skulle väre prinsen på den hvide hest!! Det kan jo også tänkes, at du bare er en i räkken af dem, som skal hjälpe familjen til bedre huse. Du får tänke på, at det er temmelig let at få pigen ud af baren, men det er meget, meget svärere at få baren ud af pigen. Lykke til i fremtiden. Ingolf Æhhh baren? jeg kæmper for at få hende med på en bar. Da jeg mødte kæresten arbejde hun lidt nord for Pattaya (nær krokodillefarmen) i en ejendom hovedsaglig ejet af udlændinge. Her var hun vicevært, hun gjorde rent, samt tog sig af havearbejdet, samt andre småopgaver for at hjælpe ejerne. Det gjorde hun fra mandag til og med lørdag. Samtidig gik hun på gymnasiet i 4 år (lørdag og søndag), og blev færdig med sin studentereksamen her i foråret. Hun sagde sit job op, gymnasiet lå også nær hendes arbejde, der var ingen af os der brød sig om den lange køre tur hjem i mørket, i December blev hun overfaldet derude og frarøvet sin taske under kørsel på sin motorbike. Hun arbejder nu på en Japansk Sushi restaurant om aftenen, og har et rengøringsjob om morgenen. Hun siger at det er nemt for hende at finde rigtigt arbejde i Pattaya, har også i dejlig lille lejlighed i et stille område i Central Pattaya. Jeg har sagt til hende at hun skal slappe af, og hun kun skal tænke på sig selv nu, jeg klarer alle udgifterne for hende, incl. det månedlige bidrag til mor. Så nu bor hun i et tempel, studerer budisme og er med til at lave humanitært arbejde for de fattige i lokalområdet, og det vil hun bruge 2 til 3 måneder på. ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/09-2008 13:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
ingolf skrev: [ Du får tänke på, at det er temmelig let at få pigen ud af baren, men det er meget, meget svärere at få baren ud af pigen. Ingolf Og nøjagtig det selvsamme gør sig gældende for bargæsten der har fundet pigen i baren. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.