Se indlæg|
Lidt hjælp til at finde .....
|
|
| Kenneth e |
Lagt på d. 14/09-2008 20:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hej Forum. Jeg er ny her på siden, og har brug for lidt hjælp. Min kæreste kommer fra filippinerne, og vi skal have lidt fest fredag d 19. Hun har fortalt om en filippinsk øl, ved navnet red horse, men hvor i Danmark kan den købes ?? Jeg ved hun bliver glad, hvis jeg kan fremskaffe den og jeg vil selvfølige gøre hvad jeg kan, er der nogle her på siden, som evt. kan hjælpe ??? På forhånd tak Kenneth |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/09-2008 20:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Kenneth e Nede ved hovedbanen der kan i tage ned og kigge men ellers så spørg inde på [url]www.filippinerne.dk[/url] der kan i sikkert få mere hjælp end her. bamsen Redigeret af d. 14/09-2008 20:47 |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 14/09-2008 21:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
det er ellers en udemærket øl, smagte den på fili hvor de er helt vilde med det stads......men pas på, den er extra strong og den sparker røv som en...ja..meget rød hest... |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 15/09-2008 13:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Jeg har ikke selv set den herhjemme men i TH. Mit bedste bud er os ved hovedbanegården... Bor man i Jylland er der dog lidt langt... Hvor i landet skal den drikker? heh Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 15/09-2008 14:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Kenneth e skrev: Hej Forum. Jeg er ny her på siden, og har brug for lidt hjælp. Min kæreste kommer fra filippinerne, og vi skal have lidt fest fredag d 19. Hun har fortalt om en filippinsk øl, ved navnet red horse, men hvor i Danmark kan den købes ?? Jeg ved hun bliver glad, hvis jeg kan fremskaffe den og jeg vil selvfølige gøre hvad jeg kan, er der nogle her på siden, som evt. kan hjælpe ??? På forhånd tak Kenneth Hej, Hvad med at prøve en San Miguel istedet ? også en filippinsk øl som smager udemærket ... desuden kan den købes næsten overalt i DK.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 15/09-2008 15:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Hvad med at prøve en San Miguel istedet ? også en filippinsk øl som smager udemærket ... desuden kan den købes næsten overalt i DK. Er det ikke en spansk öl??? ![]() Ingolf |
|
|
|
| andersfoto |
Lagt på d. 15/09-2008 16:13
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 83 |
Spansk San Miguel 1516 Bryggeri: San Miguel Bryggeriets hjemsted: Lerida, Catalonien Filippinerne San Miguel Dark og San Miguel Pale Pilsen Bryggeri: San Miguel Corporation Bryggeriets hjemsted: Manila, Filippinerne |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/09-2008 16:42
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hehe det var red horse der blev spurgt om eller kunne vi jo anbefale mange slags øl bamsen |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 15/09-2008 17:00
|
|
bamsen skrev: hehe det var red horse der blev spurgt om eller kunne vi jo anbefale mange slags øl bamsen Det må de sandelig undskylde ![]() Jeg opfattede det nu mest sådan at det vigtigste var, at det var en filippinsk øl. Men nu bliver jeg jo helt nysgerrig, hvor mange filippinske ølmærker som også er tilgængelige i DK kender du da ?
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 15/09-2008 17:01
|
|
ingolf skrev: Hvad med at prøve en San Miguel istedet ? også en filippinsk øl som smager udemærket ... desuden kan den købes næsten overalt i DK. Er det ikke en spansk öl??? ![]() Ingolf http://www.sanmig...p;navID=13 One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| andersfoto |
Lagt på d. 15/09-2008 17:17
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 83 |
Det var nu også mere som et svar på dem der mente at det var en spansk øl. Red Horse beer Bryggeri: San Miguel Corporation Bryggeriets hjemsted: Manila, Filippinerne Man kan læs lidt om ølet her http://www.beerpa...eer/15226/ |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.