Se indlæg
 Udskriv debat
Fly-bilet / rejseforsikring
Vupti
Min Kærste og jeg er igang med at forberede os på at søge Visum her til landet, Nogle der har en god måde og evt hvor man kan bestille flybilet og rejsesygeforsikring eller hvordan det lige er lettest at klare, jeg mener der står man kun skal booke men ikek betale for biletten osv.. Nogle gode råd og evt steder hvor det kan klares.

På forhånd tak....

kiml
Hej Vupti hvis i først er ved at søge nu kan det varer et stykke tid inden du for brug for en flybillet. Hvis det er første gang hun skal her op, må jeg nok skuffe dig med at der nok går 3mdr inden hun arriverer i dk, også er du ved at være fremme ved højsæsonen. Har min kone her oppe i øjebliket, hun var med SAS købt på nettet til 8.500kr men du skal passe på når du køber på nettet med kredit kort så skal hun bruge det til at cheke ind med.sygeforsikring har købt hos en agent i thailand tror de fleste små agenter sælger dem, 1,5 million bath 2,770bath

Vupti
Ja ved godt det tager 2 til 3 mdr. men grunden til jeg spøre omkring fly / rejseforsikring er at der står på nettet at man skal skrive i ansøgningen til visa omring fly afrejse og forsikring, det vil sige booke den bare ikke betale
Redigeret af Vupti d. 17/09-2008 20:33

quickmouse
kiml skrev: men du skal passe på når du køber på nettet med kredit kort så skal hun bruge det til at cheke ind med.

normalt ved e-ticket så er det nok at vise e-ticket billet eller pas og eller credit card men ikke nødvendig.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Vupti
Spøre lige igen, når man søger om Visa til Danmark og der står i ansøgningen at man skal skrive afgang er det så bare ca eller skal men ud og købe en bilet enden man søger ?
Redigeret af Vupti d. 18/09-2008 20:36

jesperfrb
De forventer en ca dato, men en billet ved afhentelse af visa
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Vupti
Så det vil sige man bare skrive Ca den og den dag og så når man for af vide man har fået Visum køber man så en og tager den med op for at hente det..

Men de biletter man køber med kort varsel er jo en del dyre men det er der nok ikek nået at gøre ved

Men mange gange tak for dit svar
Redigeret af Vupti d. 18/09-2008 23:12

jesperfrb
Ja, hvis du køber billet før hun har visa, er du nød til at sikre dig at den kan refunderes! Så den bliver ca lige så dyr!Angry
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: