Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej til jer alle.
Jeg vil blot fortælle, at min kone udrejste igen til Thailand efter at vi er blevet gift i Danmark, Hendes turistvisum udløb, så sidste afrejse var den 7 sept. Tro de eller ej, så laver paspolitiet i Købengavn den store fejl, at de stempler forkert dato, nemlig den 8 sept, dette endda kl. 1330. Min Kone ser ikke at datoen er forkert, men får en masse problemer på Ambasaden i Bankok, hvor hun søger om ægtefælle sammenføring. Hun fik at vide, at min garanti ville ryge og at hun måske ikke kunne komme til Danmark igen før om 5 år, idet at hun havde en dag over.
Heldigvis havde hun så billetten og bordingcard, så det kunne bevises, at hun ikke havde været længere i Danmark end tilladt. Herefter blev der taget kopier, som så skulle vedlægges sagen, da den ellers vill blive afvist af udlænningeservice.
Så pas endelig på, en lille men ikke ubetydelig fejl, kan virkelig komme til at koste.
Tak for gode indlæg
Hilsen
Sattahip
Tak for advarslen. Sometider så får man squ på fornemmelsen, at de tror det handler om mel eller margarine, og ikke mennesker. Det kunne jo være en fatal fejl. 5 år er lang tid. Håber det går godt
ja, man skal sgu passe på de skranke paver, men glem heller ikke at der er video overvågning i pas kontrollen osse, og den bliver gemt i temmelig lang tid så hvis der brug for yderlig dokumentation så kan den osse bruges, men ellers så håber jeg da at det går, med familliesammenføringen.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
Jeg har prøvet det i Bangkok de 2 Emigreisen kvinder have travlt med at sladre sammen så de glemte at stemple mig ind. Så ude ved kuffert båndet opdager konen det uha. så hun går tilbage og så går det helt agurk jeg bliver diregeret tilbage for at udpege sladre tanterne uha de er gået til frokost. Heldigvis kan nabo strømeren huske dem. Men vi må da have fat i Bossen før de lukker mig ind så pas på pas
Har oplevet ved indrejse at datoen var stemplet to dage for tideligt, gav overstay, men havde heldigvis boardingpas og billetten, så fik undskyldning istedet for bøde
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage