Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk Pas
johnhelt
Hej,

er der nogen herinde, som har erfaringer med at faa Dansk pas til et barn fodt uden for aegteskab?
Situationen er den, at min kaereste/kone & jeg er bosidende i Thailand, men jeg vil af gode grunde gerne have et Dansk pas til vores faelles datter. Vi er efterfolgende blevet officielt gift & mit navn fremgaar ogsaa af min datters daabsattest.
Nogle foreslag?

ubon lynge
johnhelt jeg vil tro du kan finde svar på det her inde.

http://www.nyidan...om_pas.htm

http://www.klxml..../ps005.pdf

Det sidste link er ansøgning om dansk pas, jeg håber du kan bruge noget fra det til noget,da jeg ikke ved så meget om dette, da min søn skulle have dansk pas hade han adresse her i dk.
Ubon.

Pibe

xxxxxx
hej johnhelt
dig og din kone og din datter skal en tur på den danske ambasade

i med bringer vielsesatest og dåbsatest på datteren og du skall have dine danske papier med din kone skal også med bringe idkort

i skal udfylde dirv papier på ambasaden hvor efter din datter kan blive inskrevet i dit pas eller få sit ejet pas det første er der bedste
Redigeret af xxxxxx d. 24/09-2008 11:09

jesperfrb
Man kan ikke få børn i passet længere, de skal have deres eget!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

on og kent
kopi af mail fra udenrigsministeriet.

Udenrigsministeriet har netop været i kontakt med Thailands ambassade i København, som oplyser, at reglerne er ændret, således at alle, der ønsker at indrejse i Thailand, skal være i besiddelse af eget pas. Dette gælder også mindreårige børn, der hidtil har kunnet indrejse ved at være indskrevet i forældrenes pas.

Udenrigsministeriets hjemmeside vil blive ændret i overensstemmelse med det netop oplyste fra de thailandske myndigheder, der ikke tidligere har orienteret om ændringen.

Med venlig hilsen

Birgit Sarah Carlstedt /

Ekspeditionssekretær/Borgerservice

Direkte +45 3392 1112

Udenrigsministeriets Globale Vagtcenter

Asiatisk Plads 2/DK-1448 København K

Tlf. +45 3392 0000 / www-um.dk

hilsen kentSad

Spring til debat: