Se indlæg
 Udskriv debat
Brug for info omkring Visa til DK
Vupti
Goddag der ude

Ville høre om der var en der ude der har lidt affaring med at søge visum og som jeg måtte skrive en lille besked til om nogle få spørsmål.

På forhånd tak
 
fjelle123
du skriver bare - men der ligger utrolig mange indlæg der beskriver samme emne...
 
fjelle123
smider lige et gammelt indlæg ind som jeg lavede Smile

http://dansk-thai...ad_id=5023
 
Spring til debat: