Se indlæg|
Årsvisa til Thailand lavet i Khuala Lumpur?
|
|
| Kaare |
Lagt på d. 27/09-2008 03:57
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Hej Er der nogen her, der ved om det kan lade sig gøre at lave årsvisa til Thailand i fx. Khuala Lumpur, Malaysia? Det er Træls at skulle til DK hvert år. Redigeret af Kaare d. 27/09-2008 03:58 ::: Kaare :::
::: Easy does it! ::: ::: One step at a time! ::: ::: Don't worry, be happy! ::: |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 27/09-2008 07:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Som jeg forstår det, kan det ikke laves i nabolandene. Det närmeste skulle vare Australien. Ret mig, om jeg er forkert ude! Ingolf Redigeret af ingolf d. 27/09-2008 07:27 |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 27/09-2008 09:29
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
jeg kender en dansker som fik det lavet i Malaysia...han tog på en tur hvor alt var klar han var af sted i 3 dage og det kosted 25,000 baht men der var ikke nogle garati på at han kunne få 1 års visa.. men han havde sin Årsopgørelse og forskudsopgørelse med plus et dokument fra den danske ambassade at han var pensionist......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 27/09-2008 19:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Er der en særlig grund til du ikke kan få den lavet her ? I sted for skal rejse ud af thailand for at få det lavet. Er selv pensionist og har altid fået det laver her uden de store problemerne. |
|
|
|
| SIAMCON |
Lagt på d. 27/09-2008 20:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 184 |
Ja det kan godt lade sig gøre i Malaysia - jeg kender en russer som fik det ordnet der iår |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 27/09-2008 22:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
thaikurt 1 skrev: Er der en særlig grund til du ikke kan få den lavet her ? I sted for skal rejse ud af thailand for at få det lavet. Er selv pensionist og har altid fået det laver her uden de store problemerne. Pensionist--retiremet--visa kan du få lavet i TH, om du har 800.000bath på banken, eller kan vise pension fra et andet land, eller en kombination af bank/pension. http://www.thaila.../visum.htm Andre 1. års visa, tex om du er gift med en thai, kan officielt ikke laves i TH eller nabolandene, men det går måske alligevel. Men jeg ved ikke om jeg turde löbe an på det. http://www.thaigu.../visum.htm Ingolf Redigeret af ingolf d. 27/09-2008 22:06 |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 27/09-2008 22:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
dutling68 skrev: jeg kender en dansker som fik det lavet i Malaysia...han tog på en tur hvor alt var klar han var af sted i 3 dage og det kosted 25,000 baht men der var ikke nogle garati på at han kunne få 1 års visa.. men han havde sin Årsopgørelse og forskudsopgørelse med plus et dokument fra den danske ambassade at han var pensionist...... Tog en tur hvor alt var klar og 25.000 Baht for visum, et kan jeg ikke finde i en prisliste for visa. Så måske ikke et helt "almindeligt" visum gutten der har fået? Måske har jeg misforstået det med prisen for visum? |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 28/09-2008 03:46
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
prisen er med alt flybiliet og hotel og taxe som henter dig i lufhaven og visum....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| pylle |
Lagt på d. 28/09-2008 10:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Du kan bruge alle landene omkring Thailand. Vieanna i Laos er foretrukken i øjeblikket. Malaysia er også okay men jeg synes prisen der er nævnt er høj. Kan gøres for det halve, hvis du selv kan finde ud af hvordan du gør, og dette er ikke svært. Bare have papirerne i orden, vupsi, så har du visa Multy "O". Ja hvor svært kan det være. Hvis du kan læse engelsk er der en god website herude der giver dig alle de råd du søger [url]www.thaivisa.com[/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 28/09-2008 16:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
pylle skrev: Vieanna i Laos er foretrukken i øjeblikket. Vienna ligger i Østrig. Vientiane i Laos. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















