Se indlæg|
Bllig flybillet
|
|
| ptg |
Lagt på d. 16/09-2008 19:26
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
hej, jeg har lige fundet en billet til BKK. fra Ham. 26/9-08 til den 10/10-2008 for den nette sum af 3486 Dkr. ups tur retur på www.goleif.dk Run for a reason 16.11.14
|
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 16/09-2008 21:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Hamburg (HAM) til Bangkok (BKK), Thailand, t/r på økonomiklasse Fredag 26 September 2008 - Fredag 10 Oktober 2008 BILLIGSTE REJSER PÅ VALGT DATO 5887 DKK pr. voksen med L.T.U Intl Airway ------------------------- jeg søgte på denne goleif.dk, det billigste jeg kunne finde er ovenstående 1 Voksen I alt ca. 5887 DKK inkl skatter og afgifter |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2008 22:15
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
3242 DKK pr. voksen med Emirates Afrejse Lørdag 11 Oktober 2008 Afg Tider Fra Ank Tider Til Flight 11 Okt 15:25 Hamburg 11 Okt 23:40 Dubai EK60 12 Okt 09:40 Dubai 12 Okt 19:00 Bangkok EK372 Total rejsetid: 22:35 Hjemrejse Søndag 26 Oktober 2008 Afg Tider Fra Ank Tider Til Flight 26 Okt 20:25 Bangkok 26 Okt 23:55 Dubai EK373 27 Okt 09:00 Dubai 27 Okt 13:00 Hamburg EK59 ingen lavere... ![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 16/09-2008 22:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
På emirates.com kan jeg finde priser i september på 444 euro, men med udrejse i oktober er de ikke tilgængelige. På emirates.com er seneste udrejse til den pris 26 september, og man kan slet ikke få en pris på de datoer lung har fundet på Goleif, så jeg tvivler på den holder. Og vi fløj godtnok med emirates sidst og der var intet at udsætte på dem, men vi havde ca 4 timer i Dubai hver vej det er også OK men 9½ time ville jeg godtnok nødig vente. Mvh Jens |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 16/09-2008 23:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Jeg kan godt forstå den er billig. Rejsetid udrejsen: 22timer og 35 minutter + rejsen til Hamburg. 10 timers ventetid i Dubai. Hele natten. Rejsetid hjemrejsen: 22timer og 25 minutter + rejsen fra Hamburg og hjem. 9.05 timers ventetid i Dubai. Igen hele natten. Der skal da lägges mindst 2 hotelnätter i Dubai til prisen. Ikke lige noget for mig. Ingolf |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2008 23:35
|
|
ok, men det er da billigt prøv her: http://www.goleif...;mode=year |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 17/09-2008 01:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Ok så har jeg forstået det. Jeg kan sagtens komme billigt til Thailand. Hver gang jeg prøver at søge på de samme billetter, får jeg helt andre priser, når de skal dække mit behov. Når nogen snakker om at rejse til Thailand og billige flybilletter, er det åbenbart for en uge eller 14 dage. Så få dage kan jeg bruge til NADA! i Thailand, samtidig gider jeg heller ikke at bruge flere feriedage på at vente på næste afgang. De billetter jeg interesserer mig for er en måned eller to, så er prisen åbenbart anderledes. Undskyld min galde men at tale om priser på flybilletter, har ingen som helst relevans for noget som helst, fordi vi har forskellige behov. Jeg syntes at det er totalt spild af tid. Redigeret af vandango d. 17/09-2008 02:09 |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 17/09-2008 08:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
vandango skrev: Ok så har jeg forstået det. Jeg kan sagtens komme billigt til Thailand. Hver gang jeg prøver at søge på de samme billetter, får jeg helt andre priser, når de skal dække mit behov. Når nogen snakker om at rejse til Thailand og billige flybilletter, er det åbenbart for en uge eller 14 dage. Så få dage kan jeg bruge til NADA! i Thailand, samtidig gider jeg heller ikke at bruge flere feriedage på at vente på næste afgang. De billetter jeg interesserer mig for er en måned eller to, så er prisen åbenbart anderledes. Undskyld min galde men at tale om priser på flybilletter, har ingen som helst relevans for noget som helst, fordi vi har forskellige behov. Jeg syntes at det er totalt spild af tid. VAR DET SÅ IKKE NEMMERE FOR DIG AT LADE VÆRE MED AT LÆSE OG SKRIVE OM EMNET? Hvis andre ikke må skrive indlæg uden de dækker .... DIT BEHOV ..... MÅSKE ANDRE HAR INTERESSE.... IKK |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 17/09-2008 13:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
vandango skrev: Ok så har jeg forstået det. Jeg kan sagtens komme billigt til Thailand. Hver gang jeg prøver at søge på de samme billetter, får jeg helt andre priser, når de skal dække mit behov. Når nogen snakker om at rejse til Thailand og billige flybilletter, er det åbenbart for en uge eller 14 dage. Så få dage kan jeg bruge til NADA! i Thailand, samtidig gider jeg heller ikke at bruge flere feriedage på at vente på næste afgang. De billetter jeg interesserer mig for er en måned eller to, så er prisen åbenbart anderledes. Undskyld min galde men at tale om priser på flybilletter, har ingen som helst relevans for noget som helst, fordi vi har forskellige behov. Jeg syntes at det er totalt spild af tid. Puhaa vi skal da nok huske at tilfredstille DIG inden vi taler om billige billetter til Thailand! du er da det mest uvorne væsen på denne tråd ![]() Frankie goes to Pattaya |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 17/09-2008 15:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Nej men jeg syntes gang på gang at jeg læser om personer der er kommet afsted for 3000 - 3500. Jeg kigger selv efter gode tilbud, gjorde det også sidste år, kan overhovedet ikke nikke genkendende til de priser som nogen brøster sig med. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/09-2008 15:57
|
|
ingen bryster sig. der bliver kun peget på hvor der er en billig billet, og det tilfredstiller MIT BEHOV, at du ve det ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/09-2008 15:59
|
|
og så går der nogen gange sport i at finde de billige ![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 17/09-2008 16:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Nu skal vi ikke ryge i totterne på hinanden.![]() Jeg synes også det er godt med forskellige rejselinks. Selv om den billige igår ikke lige var noget for mig, fandt jeg fornuftige priser i februar/marts, og der var mange 30 dages. Så altid kan linksen bruges til noget. Ingolf |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 17/09-2008 18:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
vandango skrev: Nej men jeg syntes gang på gang at jeg læser om personer der er kommet afsted for 3000 - 3500. Jeg kigger selv efter gode tilbud, gjorde det også sidste år, kan overhovedet ikke nikke genkendende til de priser som nogen brøster sig med. Hej vandango, For at finde en billet til 3.500,- skal man være indstillet på at affinde sig med datoer der måske ikke passer ind i ens rejseplaner, samt diverse omstigninger og ventetid. Det er så heller ikke lige noget for mig, men det jeg kan bruge fra disse "billig billet indlæg" er de mange gode link der ofte følger med indlægene. På dem kan jeg så gå ind og søge efter mine ønsker og kriterier. At de så næsten altid ender i kr. 6-7.000,- er bare bad luck ![]() Mvh swedmark |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 17/09-2008 18:54
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Jeg har en fornemmelse af, at nogen har misforstået vandango's "mit behov". Naturligvis leder han efter billetter, der passer til hans situation. Og han har jo så fuldstændig ret i, at det ofte er ren spild af tid at følge de gode råd om billige billetter, der naturligvis er givet i den bedste mening. Jeg har også optimistisk fulgt de gode råd og er så blevet skuffet, når det har vist sig, at priserne er MEGET anderledes, hvis billetterne skal opfylde mine ønsker (behov!!!). Så nu har jeg droppet de gode råd og indretter helt søgningen efter mine behov. Nemlig på bestemte tider af året, med en vis rejselængde og naturligvis til en fornuftig pris. Derefter søger jeg på nogle få favoritter, som jeg véd kan være relevante - blandt dem Emirates fra Hamburg. Men det er da fint med udveksling af erfaringer. Så fortsæt - men dæmp optimismen. God søgning! Bjarne |
|
|
|
| frida |
Lagt på d. 03/10-2008 10:48
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
jeg kunne godt bruge en billig åben billet til phuket med spædbarn |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 03/10-2008 11:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Bjarne skrev: Jeg har en fornemmelse af, at nogen har misforstået vandango's "mit behov". Naturligvis leder han efter billetter, der passer til hans situation. Og han har jo så fuldstændig ret i, at det ofte er ren spild af tid at følge de gode råd om billige billetter, der naturligvis er givet i den bedste mening. Jeg har også optimistisk fulgt de gode råd og er så blevet skuffet, når det har vist sig, at priserne er MEGET anderledes, hvis billetterne skal opfylde mine ønsker (behov!!!). Så nu har jeg droppet de gode råd og indretter helt søgningen efter mine behov. Nemlig på bestemte tider af året, med en vis rejselængde og naturligvis til en fornuftig pris. Derefter søger jeg på nogle få favoritter, som jeg véd kan være relevante - blandt dem Emirates fra Hamburg. Men det er da fint med udveksling af erfaringer. Så fortsæt - men dæmp optimismen. God søgning!Bjarne Her ville jeg give Bjarne 100% ret. Opfordring til alle jer der søger billige billetter Så godt råd (ikke kritik,måske konstruktiv) til Vandango og andre: 1)- Hjælp dig selv og andre ved at være mere specifiskt m.h.t. jeres "behov" = rejselængde - prisklasse - m/u mellemlanding. Kritterier som ville begrænse svarene( ikke hermed sagt at hvis man skriver 3mnd billet, at der ville være een som alligevel ville henvise til en 14 dages billet). 2)- "Skru ned" for forventningerne m.h.t. søgning på Nettet. Folk har åbenbart glemt de typiske rejse reklammer herhjemme : 14 dage på Costa del Sol for 995kr, og når man ringer vel og mærke samme dag hvor annonce kom frem får man at vide : desvære er det udsolgt, MEN vi kan tilbyde en rejse til 1995kr ![]() 3)- Typisk scenario m.h.t. søgning på diverse online rejsebureauer: Peter = Hej med jer, jeg har lige fundet en 30 dages rejse til Thailand for 4500kr alt inkl. på abcxyz.com Paul, en time senere = Jeg kan ikke finde de rejser du henviser til, men fandt nogle til 7500kr. ![]() Hans, 1½ timer senere = Jeg fandt også disse billetter til 4500kr. ![]() Paul igen = "#¤%&/()= "#¤%&
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.