Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Ublu Thai Airways
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 06/10-2008 13:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Nu véd jeg ikke, hvor du bor. Men hvis det ikke er helt af vejen for et lille trip til Hamburg, er Emirates en mulighed. 11. december - 11. januar kan du gøre for 895 Euro - under 6700 kr. Har du mulighed for at trække hjemrejsen til den 14. januar, er prisen i skrivende stund 481,95 Euro - små 3600 kr. Vi letter selv 8. december for 7200 kr. - for både fruen og undertegnede. Så klarer vi ulempen med ventetid i Dubai i stiv arm og bruger tiden på at regne ud, hvor meget, vi "tjener" i timen på at vente. Har prøvet det før, og prisen gør det udholdeligt. I øvrigt er der en prima irsk pub med udmærket mad (og øl) i lufthavnen i Dubai. Den får sin del af ventetiden. Bjarne |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 06/10-2008 15:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
buzzer skrev: Hej.. Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigge efter en tur fra d. 11 dec - 11 jan. Pris ca 15000 kr. Jeg er ikke sikker på hvordan man bruger sine bonuspoint til at få en bedre pris, måske nogen kan hjælpe mig? På forhånd tak Hej Buzzer, KKN3122 skulle have præciseret at de 3900 kr han gav for rejsen var den PRIS FORSKEL mellem flybillet prisen og de bonusmiles han havde stående på kontoen. Fx. personligt gav jeg ca. 4500kr for en 3 mnd billet CPH-BKK-CPH i sommers (høj sæson) og forklaringen følger : - 3300 kr for køb af tillægs bonusmiles i 2007 (inden stigningen til 70000). - 1200 kr for diverse afgifter(lufthavns/fuel) også inden prisstigningen. Det ville være ønskeligt om folk der "smider" nogle tal her på DTW, også gav en forklaring på den pris forskel der måtte være, så kunne alle forstå hvorfor denne forskel. TAK. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| buzzer |
Lagt på d. 06/10-2008 15:22
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 36 |
Jeg bor omkring Vejle, så turen til Hamborg er ikke så besværlig. Jeg vil omgående gå ind og booke.. Tak for det! ![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 06/10-2008 20:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Nu når Hamburg er på tapeten, er der nogen som har links, så man kan se hvad det koster at parkere i lufthavnen, og hvor lang tid man må parkere. Også gerne links med togpriser--var der ikke noget med, at det var meget billiger at köbe togbilletten i Tyskland?? Ingolf |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 06/10-2008 20:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
ingolf skrev: Nu når Hamburg er på tapeten, er der nogen som har links, så man kan se hvad det koster at parkere i lufthavnen, og hvor lang tid man må parkere. Også gerne links med togpriser--var der ikke noget med, at det var meget billiger at köbe togbilletten i Tyskland?? Ingolf Her er alt om parkering ved lufthavnen: http://www.airpor...arken.html Det er nemt at købe billetter hos deutsche bahn her: [url]www.db.de[/url] Desværre kan man ikke se prisen på udenlandsrejser men generelt er det billigere end i DK. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 06/10-2008 21:50
|
|
Takker Fido ![]() Ingolf |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 06/10-2008 22:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Er der nogen som ved om man kan tage toget til København fra lufthavnen eller skal tage en taxa til banegården og hvis, hvad den så koster? Conrad |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 06/10-2008 22:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Hvis man køber flybilletter i Tyskland ved et rejseburo så kan man som regel få gratis togbilletter med i prisen. Der er masser af dansktalende rejseburoer i Flensborg f.eks. ADACs i FördePark. Mvh Jens |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 06/10-2008 23:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Der er både tog og metro til københavn fra lufthavnen nu
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 06/10-2008 23:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej Jesper, Jeg mente om der var togforbindelse fra Hamborg lufthavn til København, eller om man skulle i taxa ind til Hamborg banegård. Venlig hilsen Conrad |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 07/10-2008 00:17
|
|
Conrad skrev: Jeg mente om der var togforbindelse fra Hamborg lufthavn til København, eller om man skulle i taxa ind til Hamborg banegård. Venlig hilsen Conrad Der står på hjemmesiden, at der skal väre S-tog fra sidst i 2008 ind til banegården, men jeg ved ikke om den er färdig, eller forsenet. http://www.airpor...ndex.phtml Ingolf |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 07/10-2008 00:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Du skal ha' en taxa ind til banegården. Eller evt. bruge lufthavnsbus, som også kører. Bjarne |
|
|
|
| kkn3122 |
Lagt på d. 07/10-2008 11:23
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Lung Yao skrev: buzzer skrev: Hej.. Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigge efter en tur fra d. 11 dec - 11 jan. Pris ca 15000 kr. Jeg er ikke sikker på hvordan man bruger sine bonuspoint til at få en bedre pris, måske nogen kan hjælpe mig? På forhånd tak Hej Buzzer, KKN3122 skulle have præciseret at de 3900 kr han gav for rejsen var den PRIS FORSKEL mellem flybillet prisen og de bonusmiles han havde stående på kontoen. Fx. personligt gav jeg ca. 4500kr for en 3 mnd billet CPH-BKK-CPH i sommers (høj sæson) og forklaringen følger : - 3300 kr for køb af tillægs bonusmiles i 2007 (inden stigningen til 70000). - 1200 kr for diverse afgifter(lufthavns/fuel) også inden prisstigningen. Det ville være ønskeligt om folk der "smider" nogle tal her på DTW, også gav en forklaring på den pris forskel der måtte være, så kunne alle forstå hvorfor denne forskel. TAK. Undskyld!! Var ikke lige opmærksom på, at alting åbenbart skal "skæres ud i pap" herinde. Mit indlæg var kun ment som en kommentar til prasat`s påstand om, at Bonuspoint kan man alligevel aldrig bruge. Og når jeg taler om højsæson. Så er det selvfølgelig højsæsonen i TH. jeg taler om!!!!!!! M.V.H. KKN3122 Redigeret af kkn3122 d. 07/10-2008 11:32 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 07/10-2008 13:08
|
|
Hej KKN3122, Var ikke lige opmærksom på, at alting åbenbart skal "skæres ud i pap" herinde Desvære meget ofte nødvendigt, og min kommentar var ikke ment som en kritik af dig personligt, men ville bare komme evt. fnider-fnadder i forkøbet, a la : - Det var ikke det jeg skrev.... - Du kunne bare have skrevet det fra starten af.. - Du læser biblen som..... - Du forstår ikke en s... Redigeret af Lung Yao d. 07/10-2008 13:10 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| SIAMCON |
Lagt på d. 12/10-2008 10:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 184 |
Beklager det sene svar-- men jeg har ikke været hjemme priserne jeg fandt var i december og januar - ikke oktober se selv efter på thai aiways side de der ikke tror det |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 13/10-2008 23:23
|
|
buzzer skrev: Hej.. Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigge efter en tur fra d. 11 dec - 11 jan. Pris ca 15000 kr. Jeg er ikke sikker på hvordan man bruger sine bonuspoint til at få en bedre pris, måske nogen kan hjælpe mig? På forhånd tak Hej Buzzer, Hvis du stadig ønsker hjælp/vejledning vedr. bonusmiles, så afhængigt om du bor i KBH/omegen, så ville jeg foreslå at du tager en tur forbi Thai Airways kontor ved Rådhuspladsen. Hvis du bor for langt væk eller i de "vestlige provinser" , kunne du sende en mail til : Attn.: Kenneth Møller eller Tyge Østergård og anmode om vejledning vedr. anvendelsen af bonusmiles. Har de ikke travlt så skal de nok hjælpe dig. Edit: Jeg har lige rettet på mail adressen til ROP da der manglede et bindestreg mellem thai og airways. Sorry Folks. Redigeret af Lung Yao d. 15/10-2008 15:37 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.