Se indlæg
 Udskriv debat
planlægning af rejse
shotho
Jeg har tænkt mig at starte 3 dg. i Bankok, derefter 1 uge Chan Mai og derefter 1 uge i Hua Hin.det skal først foregå om knap et år,kan man flyve fra Chan Mai til Hua Hin? eller skal man tage toget hele vejen?Smile

thomas2610
Du kan starte med at kigge her
http://www.huahin...
lufthavnen ser nærmest lukket ud.
Men du kan jo flyve til Bangkok, og så er det kun 2 - 3 timers kørsel i bus eller limosine.
Der er måske andre der har flere oplysninger.

dkjohnt
HuaHin airport er vist midlertidigt nede. Men det er altså en rigtig fed tur med toget fra ChiangMai til Bkk. Der sker en masse og man møder mange andre rejsende, især backpackers.
Strækningen fra Bkk til Hua Hin er ikke så spændende i tog og der er en del ventetid i Bkk når du kommer fra ChiangMai. Så tag en taxa (2000Cool til Hua Hin
Redigeret af dkjohnt d. 24/04-2005 21:24
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.

"If you havnt been - you havnt live"

rejseguiden
Jeg har et telefonnr. på transport fra Bangkok til Hua Hin med minibus for 590 bath har det interesse

Robert Kronberg
Det er interessant nok, men er det en van med ni sæder og ni personer med bagage, vi snakker om?

Det koster ca. 200 baht med aircon bus, lidt mere med aircon tog, og ca. 2,000 baht med bil.

/Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
rinpoche
Hvis du alligevel skal have 3 dage i bkk, kan du ligeså godt tage en ac bus. Kostede 139 baht med ac bus for et par år siden. Meget mere behageligt end en Rot Dtuu minibus, hvor man sidder temmelig forkrampet, det går dog lidt hurtigere, men der er til gengæld ikke så langt.

mvh
rinpoche

Spring til debat: