Se indlæg|
Familiesammenføring af datter
|
|
| MichaelS |
Lagt på d. 18/10-2008 05:03
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
Jeg har et spørgsmål vedr. familiesammenføring af min kones datter. Når hun forhåbentlig får tilkendt FS med datteren, hvor lang tid kan datteren så vente med at komme til landet. Er der en fastlagt tidsfrist fra den dag FS bevilges til datteren skal være i Danmark? Det lyder lidt kringlet det her, men sagen er den at vi for længere tid siden planlagde en ferie derned i januar+februar og nu vil vi så gerne at datteren kunne følges med os hjem når vores ferie slutter i slutningen af februar. Vi vil gerne være ude med en ansøgning, hverken for tidligt eller for sent så det hele kan gå op i en højere enhed. På forhånd tak Michael Redigeret af MichaelS d. 18/10-2008 05:17 |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 18/10-2008 08:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Jeg gætter på det er det samme regel som ved FS af ægtefælle. Det er et halvt år. Det vil det også fremgå af det brev i får.
Redigeret af hfb d. 18/10-2008 08:30 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 18/10-2008 13:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Så er det på tide at komme igang! Der var næsten et års behandlingstid da vi søgte, det skulle være blevet bedre siden, men der er sikkert stadigvæk lang behandlingstid. Sørg for at skrive det ville være en god ting at I kan få hende i feburar IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 18/10-2008 15:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Det har jeg overset det med I ikke har søgt endnu. US har meget travlt p.t., så se at komme igang med ansøgningen. Jeg håber I kan nå det. ![]() |
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 18/10-2008 23:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
Sørg for at i har ALLE papir/dokumenter i orden ,så ikke at et enkelt dokument mangler:| (forældre myndighed osv.) så kommer i hurtig i tidsnød, vi fik selv vores papir behandlet i "rekord" tid (3-4 arbejdsdage) så de kan godt i US hvis de vil. :D God vind, og held og lykke med det. Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
| MichaelS |
Lagt på d. 19/10-2008 06:33
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
Ok - tak for det folkens. Så må vi hellere se at få fingeren ud, og få startet det show nok engang. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 













