Se indlæg|
skrædder i bangkok
|
|
| Brianj41 |
Lagt på d. 20/10-2008 18:21
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
hej håber nogen kan give en add. eller link til gode skræddere i bangkok. vi skal derned i nov/dec hvor det var vores intention at besøge skræddere inden vi skal videre til kanchanburi og så hente vores varer når vi er tilbage i bangkok. har hørt at man skal holde sig fra indiske og pakistanske skræddere, er det rigtigt? . håber på svar |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 20/10-2008 18:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Brianj41 skrev: har hørt at man skal holde sig fra indiske og pakistanske skræddere, er det rigtigt? . Så bliver det nok svært for laaangt de fleste der har skrædder forretninger er indere og pakistanere og dem der står i butikkerne ![]() Nå, men Siam Emporium forretningen på 2 etage i Siam Center er et OK sted. Ellers ville jeg undgå dem, hvor de er alt for påtrængende udenfor på f.eks. Sukhumvit. Det er nok bare fordi de ikke har nok kunder. Et par tip til skrædder besøg kan du finde her: www.thaiguide.dk/... |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 20/10-2008 18:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Hej Brian De fleste skræddere er Indere. Jeg har efterhånden fået lavet 4-5 sæt hos Pierre Boutique på Intercontinental Hotel. Jeg er ganske tilfreds. Her er personalet Thai - hvem skrædderne er, ved jeg ikke. Lad være med at tage det billigste, du kan finde. Pris og kvalitet hænger ofte sammen. Og overvej på forhånd hvordan det skal se ud og sidde (løst eller figursyet). Og hav helst tid til at komme til re-fitting 2 gange. Du kan sikkert finde en skrædder, der kan lave det på 12 timer, men det vil jeg ikke anbefale... |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 20/10-2008 19:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Marco Tailor på Siam Square er Thai. Kvaliteten er helt i top, og prisen er derefter. Han laver kun jakkesæt og forvent ca. 14 dages leveringstid med 2 fittings. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 21/10-2008 07:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
har hørt at man skal holde sig fra indiske og pakistanske skræddere, er det rigtigt? . Ja det bliver sgu svært idet at de sidder på hele tekstilmarkedet i Thailand. En god skrædder i mine øjne er Paul´s Fashion på Sukhumvit mellem soi 5 og 7.. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 21/10-2008 13:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Peter Armani på soi 11 suhkumvit, meget lille forretning! Ligger overfor Ambasadoors gamle forretnings soi! Har brugt ham siden 1976! Skiltet i døren: No package deal, no bullshit, you get what you order
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 21/10-2008 13:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
jesperfrb skrev: Peter Armani på soi 11 suhkumvit, meget lille forretning! Ligger overfor Ambasadoors gamle forretnings soi! Har brugt ham siden 1976! Skiltet i døren: No package deal, no bullshit, you get what you order ![]() Ikke så ringe at få skræddersyet tøj som 8 årig.. ![]() |
|
|
|
| Brianj41 |
Lagt på d. 21/10-2008 16:39
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Big-Viking skrev: jesperfrb skrev: Peter Armani på soi 11 suhkumvit, meget lille forretning! Ligger overfor Ambasadoors gamle forretnings soi! Har brugt ham siden 1976! Skiltet i døren: No package deal, no bullshit, you get what you order ![]() Ikke så ringe at få skræddersyet tøj som 8 årig.. ![]() jeg takker for de mange indlæg håber jeg kan finde dem![]() og nogen starter unge med de skrædersyet ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 21/10-2008 17:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
jesberfrb Ifølge din profil er du født 1968. Ligger overfor Ambasadoors gamle forretnings soi! Har brugt ham siden 1976! ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















