Se indlæg
 Udskriv debat
Skyldig
xxxxxx
ja så fik Taksin sin dom har er skyldig i flerer forhold

to år fik han det er sku for lidt

..

Top High Class Fashion
Er det ikke ligemeget da han aldrig kommer til og tilbringe en dag i spleldet Grin
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
Big-Viking
yindee skrev:
ja så fik Taksin sin dom har er skyldig i flerer forhold

to år fik han det er sku for lidt

..

Nu vil en her være lidt anderledes.... Jeg syntes at straffen er for hård med de 2 år..

quickmouse
Efter min mening burde han frifindes, og hvorfor jo af den simple grund at han ikke er værre end nogen andre thailandske embedsmænd, for så var der mange der skulle en tur i spjællet, og det vil næppe ske i vores tid.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Payanak
Thailand er og bliver et 3. verdens land!

Kan man ikke lide det, så bliv væk!!!

Kaosangangsteren
Godt sagt Cha Nok...Smile
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

JCL
Jamen det er da rart at se cha-nok og Kaosangangsteren er tilfredse med tingenes tilstand, men de er sikkert også lidt bedre kørende end de indfødte.

Og det er derfor de kan gå rundt og spille kong gulerod.

Big-Viking
Mener også at det er en hetz imod manden.. Også rigtigt at der ikke er nogen Thailandske embedsmænd der har noget at lade hinanden høre for. De er lige korrupte alle sammen..

sula
er det ikke lidt let bare at sige at de ikke har noget at lade hinanden høre et eller andet sted skal der jo startes ?.
Men nok mig der er galt på den

Det var på ingen måder et enigt dommerpanel som dømte Thaksin Shinawatra , de 9 dommer dømte ham 5-4
Hans kone Khunying Potjaman , blev frikendt med stemmerne 7-2, da hun ikke var offentlig ansat, så hun behøver ikke at gemme sig i England, på grund af denne sag.
Thaksin Shinawatra dom udløber om 10 år, hvor han kan rejse tilbage til thailand uden at frygte fængsling

ubon lynge
udløber om 10 år ok er der noget som hedder det, er det ikke bare finde ham et sted også tage ham med hjem, jeg syntes de skal gøre det så han kan få lov og give sig mening til det, men han tør jo nok ikke for så var han vel i th, Jo han har da lavet meget godt men da ikke det hele, og andre er nok også sådan som ham,jo og hvadså de kan jo så give sig til at ryde dem alle sammen ud og sæt dem fast, bare nogle nye hoveder der skal til så køre det nok igenGrin
Ubon.

Pibe

Spring til debat: