Se indlæg|
et alternativ til den blå avis
|
|
|
Lagt på d. 03/11-2008 13:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.dlba.dk Davs Jeg er lige faldet over den her side som er et alternativ til den blå avis Her er det bare gratis for begge parter bamsen Redigeret af d. 03/11-2008 13:49 |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 03/11-2008 14:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Det er sørme godt at vi har Julenisse bamsen til at holde varmen ved at finde gode tip til os svedige ½ thaier. mange tak ikke så tosset |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 03/11-2008 17:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
øv ikke nogen gratis ting, hvad med dig (jule)bamsen har du fundet noget ? men ellers tak for linket, et godt alternativ til dba, som ellers efter min mening er ved at blive noget mere kommerciel, gad vide hvad der sker når nu de nye ejer af avisen kommer igang ( måske det bliver meget dyrer at bruge konceptet ) for der skal jo noget til at for rente de 2 mia, som den har kostet. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/11-2008 17:58
|
|
Davs Quick Næ men jeg har fået et par gode ideer som jeg vil afprøve næste år. julehumørbamsen |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 03/11-2008 18:28
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Der findes også: [url]www.guloggratis.dk[/url] Selvom den måske nok mere er henvendt til vest for Storebælt. Og [url]www.bornholmermarked.dk[/url] for Bornholm selvfølgelig. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 03/11-2008 18:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
www.dengraa.dk denne side er skam også gratis ,,,,, |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/11-2008 21:18
|
|
pantip.com er den bedste, men den er desværre kun på Thai. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Det er sørme godt at vi har Julenisse bamsen til at holde varmen ved at finde gode tip til os svedige ½ thaier.
mange tak ikke så tosset