Se indlæg
 Udskriv debat
Thaikvinder med flere mænd?
Thorleif
Efter at jeg har set nogle eksempler praktiseret af thaikvinder herhjemme, er jeg nu kommet i tvivl om det er akcepteret i thaikultur at en thaikvinde ved siden af sin kæreste dyrker flere mandlige bekendtskaber, også seksuelt? Kan en thaikvinde med en mandlig kæreste uden videre have forhold til andre mænd samtidig uden at det bør give problemmer? I vestlig kultur er det jo et absolut No-No. Vil en thaimand sige at det er iorden? Håber nogle kan svare lidt da jeg nu har set nogle eksempler praktiseret herhjemme, men hvor jeg har på fornemmelsen at den danske mand bliver ført bag lyset.

hfb
Sådan er der da også nogle danske mænd og kvinder der opføre sig.

Det hedder almindeligvis utroskab på dansk Frown
Redigeret af hfb d. 03/11-2008 22:43

Locturian
hehe, det er da absolut ikke acceptabelt i et Thai øjemed Smile Kvinden vil blive blive opfattet som en utro skøge... At mænd har kone og kæreste på samme tid, er en anden ting. Men kvinder der har flere mænd? Nope...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
ubon lynge
Thorleif og det er utroligt så mange thai piger der gør det, og deres danske mand finder sig i det, jeg kender også flere hvor jeg gennem flere år har fundet ud at de har mere end en elsker ved siden af de er gift.
Efter hvad min kone siger så er det rigtig det Locturian skriver, det er på ingen måde acceptabelt værken i thailand eller danmark.

Jo det forgår da også blandt dansker i stor stil, og jeg forstår det ikke og kommer nok heller aldrig til at forstå hvad der får en mand til at bo med en kvinde som evt. har flere mænd hun er sammen med, eller på anden måde er sin mand utro, man vil jo aldrig kunne stole på sådan en kvinde igen, sådan vil jeg da tro jeg vil tænke hvis det var mig selv der oplever sådan noget, har heldigvis aldrig oplevet det endnu.
Det er jo lidt sjovt i thailand, manden må godt have en pige ud over hans kone det er lige som lidt mere acceptabelt men konen må ikke hygge sig lidt Grin
Ubon.

Pibe

mr tirak
555

Jeg har lige vaeret et smut oppe i pattaya, der saa jeg det bedste postkort.

Et billede af en Thai mand der siger goddag til et blandet par Farang mand med thai kone.

Han siger; Goddag hovrdan gaar det med din kone og mine boern.

Hvor mange tror i der bor sammen med, eller er kaerster med, en thai kvinde der der har boern men en thai mand og siger de er skilt...Hmmmm det er de kun naar farang er paa besoeg her, eller hun er oppe i Farang land og lave penge til pensionen.

Jeg har jo internet shop og ser hvor mange piger der skriver til flere og modtager maanedelige beloeb fra flere maend.

Du kan tage pigen ud af baren, men du kan aldrig tage baren ud af kvinden.

Hvis man vaelger en kone der har vaeret i branchen, maa man altid leve med frygten for at hun finder en der er rigere yngere mere gavmild osv. det har hun laert i baren, maaske kommer der en der er bedere i morgen.

Naar det er sagt har Loc helt ret, det er abselut ikke accepteret mellem almendlige Thai at kvinden ser sig omkring.

Saa naar du moeder disse kvinder der surfer mellem flere maend saa ved allerede en del om deres fortid og ikke mindst deres fremtid.

Mr Tirak i varmen
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
xxxx
he he
Nej det findes ikke i den officielle version.
Kvinder er tro / dydige etc etc
Så hvordan skulle man ændre på det..

sandheden er en hel anden.. ca 60 % af kvinderne har en elsker og ca 70% af mændene en elsker inde.. i følge et universitet undersøgelse..

At mændene har en mia noi.. det forstår jeg så godt, efter mange år med en Thai kone og 5 år her i Th. For hvem syntes arresø en lummer sommerdag er sjov at hoppe i.

Ja ja sig så bare den var grov, men Thaier mangler lidt undervisning i at muskler skal plejes, for ikke at blive slappe.. Men emnet er tabu. så hvordan....

At så mange kvinder har en poor noi.. hmmm flere årsager vel.. største grund, folk gifter sig af gavn ikke fordi de har lyst.. nogle få kommer så til at elske ægtefællen det store flertal søger nye veje..

At det skulle være piger der har været i sex industrien... he he de får jo slet ikke en Thai mand som er bare lidt værd... Dem her ude på landet kan sandelig også.

Og ja kan kun sige, det findes bestemt også i dk.. Så man kan jo ikke sige problemet er specielt Thai, men nok noget større her, især når man tager alle Toom/dee og gay med.

Thorleif
mr tirak skrev:
555

Jeg har lige vaeret et smut oppe i pattaya, der saa jeg det bedste postkort.

Et billede af en Thai mand der siger goddag til et blandet par Farang mand med thai kone.

Han siger; Goddag hovrdan gaar det med din kone og mine boern.

Hvor mange tror i der bor sammen med, eller er kaerster med, en thai kvinde der der har boern men en thai mand og siger de er skilt...Hmmmm det er de kun naar farang er paa besoeg her, eller hun er oppe i Farang land og lave penge til pensionen.

Jeg har jo internet shop og ser hvor mange piger der skriver til flere og modtager maanedelige beloeb fra flere maend.

Hvis man vaelger en kone der har vaeret i branchen, maa man altid leve med frygten for at hun finder en der er rigere yngere mere gavmild osv. det har hun laert i baren, maaske kommer der en der er bedere i morgen.

Interessant indlæg du har her! Du bruger orderne "altid leve med...". Vil du gå så vidt som til at sige at hvis de har været i bargirl branchen kommer de over i en permanent tilstand, altså den her tilstand med kun at kunne se en mand/farang som en ATM med ben på? Jeg er lidt nysgerrig på om de befinder sig i en form for sygdomstilstand hvor de er afhængige af at gå ud med en ny mand hele tiden, ligesom nogle er afhængige af alkohol eller hasard spil.
Jeg har selv tidligere været indvolveret i at "omvende" en gammel thai bargirl til almindeligt menneske og dengang rystede mine thaivenner og bekendte på hovedet af mig og sagde jeg spilder min tid. De påstod det var en håbløs opgave. Barpigerne når til et "point of no return" påstod de.

Naar det er sagt har Loc helt ret, det er abselut ikke accepteret mellem almendlige Thai at kvinden ser sig omkring.

Saa naar du moeder disse kvinder der surfer mellem flere maend saa ved allerede en del om deres fortid og ikke mindst deres fremtid.

Jeg forstår ikke disse kvinder. Min erfaring er at de skjuler deres forehavende og det forekommer mig lidt mærkeligt for de bliver jo altid opdaget, fordi der før eller senere kommer et tids-overlap mellem to mænd. Der skal jo ikke gå meget galt før at der pludselig står to mænd foran hoveddøren samtidig.Smile

Mr Tirak i varmen

rinpoche
mr tirak skrev:

Og nøjagtig det samme (hvis du erstatter "pigen" med "manden"Wink gælder de fyre der benytter sig af bar-kvindernes tjenesteydelser.

quickmouse
mon ikke det er verdens ældste erhverv vi her skriver om, og en ting er helt sikkert og det er at det ikke er nogen uddødende erhverv.

har dog selv kendskab til at det bliver praktikseret i det århusianske / østjydske thai miljø, nogen græmmes ved det og andre trækker bare på skuldern og siger hvad så.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Thorleif
hfb skrev:
Sådan er der da også nogle danske mænd og kvinder der opføre sig.

Det hedder almindeligvis utroskab på dansk Frown

Jo, men det er ikke så tit man hører om danske piger/mænd der i flere år konstant surfer mellem 5-10 mænd/piger. De der gør ender som glædespiger i eller anden form.

manse
Bare i vores lille alndsby er der 5 kvinder der har 2 faranger og en thai mand, hvad pokker taler vi om. Hvis menneskers IQ sidder mellem benene og ikke i hovedet, ja så vil man komme ud for dette. Dette er vel bare logik for perlehøns eller hvad. En af disse piger fik engang det problem, at de 2 faranger vil komme på samme tid, men hun fik det drejet sådant, men en historie, så den ene farang udsatte hans ferie 2 måneder, så ingen tåre i det, men hendes thai mand lever lykkeligt på den lokale, ja livet er ikke altid let eller hvadShock

JackD
manse skrev:
Bare i vores lille alndsby er der 5 kvinder der har 2 faranger og en thai mand, hvad pokker taler vi om. Hvis menneskers IQ sidder mellem benene og ikke i hovedet, ja så vil man komme ud for dette. Dette er vel bare logik for perlehøns eller hvad. En af disse piger fik engang det problem, at de 2 faranger vil komme på samme tid, men hun fik det drejet sådant, men en historie, så den ene farang udsatte hans ferie 2 måneder, så ingen tåre i det, men hendes thai mand lever lykkeligt på den lokale, ja livet er ikke altid let eller hvadShock

Tror du virkelig at det drejer sig om "noget mellem benene"?

Vågn op mand!

Det er sgu' da penge det drejer sig om, ikke sex..

manse
JackD

Kan kun give dig ret. IQ kan sidde mange steder, men dit sidder da heldigvis ikke der hvor jeg prøvede at give udtryk for med mine betragtninger, men hvis du lige læste engang til, vil du måske forstå det skrevne.ShockSad

xxxxxx
pu ha manse
det er da en grim historie at så mange i din lille landsby har 2 falang og en thai mand

thaier har det med at efter abe

så jeg ville nok advarer folk FIND IKKE en pige i den landsby

,,,

goldwing
Mon manse er flyttet til Pattaya....... Pfft

manse
HAHA dejligt at nogen har fanget pointen. Nej Goldwin jeg er ikke flyttet til Pattatya, men jeg elsker din by, når jeg får lyst til nogle ordentlige golfbaner.

Og kære yindee, forstå det dog. Det er ikke kun i min lille landsby det findes. Du vil finde mange landsbyer hvor det er en dejlig behagelig indtægt med flere haha, specielt når det er farangsPfftGrin

JackD
Den pointe er vel efterhånden feset ind, tak.

At du så lyder som et fjols - haha - og måske burde tjekke konen inden du morer dig her er så en anden sag haha.

PS: Har kigget bagud i div. tråde og kan konstatere du ER et fjols og HAR betalt ( betaler endnu...??) ved kasse # 1. haha
Redigeret af JackD d. 05/11-2008 17:10

quickmouse
manse skrev: JackD

Kan kun give dig ret. IQ kan sidde mange steder, men dit sidder da heldigvis ikke der hvor jeg prøvede at give udtryk for med mine betragtninger, men hvis du lige læste engang til, vil du måske forstå det skrevne

jackD skrev: Den pointe er vel efterhånden feset ind, tak.

At du så lyder som et fjols - haha - og måske burde tjekke konen inden du morer dig her er så en anden sag haha.

PS: Har kigget bagud i div. tråde og kan konstatere du ER et fjols og HAR betalt ( betaler endnu...??) ved kasse # 1. haha

så, så, i to kamphaner kunne vi lige få kammertonen igen inden tråden bliver forpestet af spydige bemærkninger over for hinanden, og tråden dermed ender i skraldespanden, den er ihvertfald godt på vej Angry .
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Webmaster
Jeps, lad os lige få lidt ro på igen så det ikke udvikler sig.
Tak.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Thorleif
manse skrev:

At nogle thaikvinder i thailand har flere faranger ved siden af deres thaiægtefælde tror jeg er velkendt for mange. At nogle thaikvinder i DK, endda med dansk statsborgerskab, har det samme kom noget bag på indtil jeg så det praktiseret for ikke så lang tid siden. Er det normalt her i DK?? Har meget svært ved at tro at nogen dansk mand overhovedet vil stå model til det???

Spring til debat: