Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Hvad er din livret?
|
|
| mr bark wan |
Lagt på d. 12/11-2008 21:16
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
åargg såmend en hotdog med blandet løg!
DON'T GO SEE MY PINGPONG SHOW. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/11-2008 22:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Fra thai køkkenet? Men fair nok ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/11-2008 22:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Rinpoche han har været i de hamburger denmark pølsevogne i pattaya. hehehe. bamsen |
|
|
|
| godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 10:43
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 40 |
Tom yong goong! Fik en helt fantastisk en af slagsen på et gadekøkken i Bangkok. Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
Holder meget af Thailand, har besøgt landet to gange i hhv. 5 og 3 uger. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 18/01-2009 11:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
en blanding af thai/dansk.
ny fangede små makreller ( juni måned ) med thai chilli, hvidløg, lime, makrellerne renses og de satans små ben pilles ud med en pincet, derefter læges der thai chilli > hvidløg > lime i makrellen derefter snøres de sammen med bomuldsgarn og vendes i groft rugmel, steges et par minutter på panden og ind i en ovn ved 175 grader i ca 45 min. dertil serveres ny opgravede samsø kartoffler samt persillesovs med der til hørende en passende mængde af rød ålborg. men ellers: Hoi nyng hurapah ( dampede muslinger med basillikum ) plah raht prik ( stegt laks med chillisovs ) de 2 sidste retter er nogle jeg har prøvet herfra: http://home6.inet...test98.htm velbekomme quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2009 13:08
|
|
beef panang ;-) |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2009 14:05
|
|
rejer i chilisause eller helstegt chilifisk eller bare en snack som vandmelon eller ananas jeg savner sku thailand ![]() |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 18/01-2009 14:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Tom Yam Kung Mums
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 18/01-2009 15:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Ufatteligt at mad kan fylde så meget i dagligdagen her, men stegt flæsk med dejlig persillesovs er ikke at kimse af. men lad os dog for guds skyld undlade dette i nye tråde, for jeg bliver sørme sulten nu haha |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 18/01-2009 18:36
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ang mad så sad min kone og surfede på nettede i dag og fant denne her side... http://sooksrifoo.../search?q= welbekommen siger jeg bare
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2009 18:49
|
|
Dutling68. Nu kan det være at alle farangerne længes hjem til det kolde nord når de ser menyen ![]() ![]() ![]() ![]() lindy |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 18/01-2009 18:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Min foretrukne er stegt flæsk med persillesovs og brunkål. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 18/01-2009 19:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
jam ma ma |
|
|
|
| msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 20/01-2009 15:06
|
![]() ![]() Antal indlæg: 198 |
Thaimad: Pad krapow med okse eller svine kød, gerne meget stærkt... Dansk : En meget stor T bone steak, så er jeg tilfreds ( har prøvet det i Thaland på koh samet.. Var syg i resten af ferien.. Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
|
|
| hamster01 |
Lagt på d. 20/01-2009 16:33
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
livret? alt det mad konen laver og det kan ses på min livvide![]() så der er dømt slanke tur ![]() rejser til Thailand den 25-02 ![]()
mvh
hamster |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.