Se indlæg
 Udskriv debat
forsikninger
rasmussen
hjælp søges jeg overvejer at tage til thailland og mere eller mindre at blive dernede men tænker meget på forsikninger hvad skal jeg havde og hvad koster de og helst ikke betale en bondegård er der nogle der kan hjælpe hvad med jer fastboende i thailland hvad har i af forsikninger hvis nu uheldet skulle være ude efter en mvh per

lols
Du kan evt. prøve at bruge søgefunktiongen vil venstre eller kigge under temaet "forsikringer, vaccination m.m." under "Debatforum" i menuen til venstre. Der er flere tråde om dette emne, som måske kan give svaret.

rasmussen
er der slet ikke nogle der kan hjælpe

lols
lols skrev:
Du kan evt. prøve at bruge søgefunktiongen vil venstre eller kigge under temaet "forsikringer, vaccination m.m." under "Debatforum" i menuen til venstre. Der er flere tråde om dette emne, som måske kan give svaret.

thaikurt1
per Rasmussen
send mig et pb saa skal du få nogen nummer til en her som jeg selv bruge og som er billig
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Dark_viking
jeg kender en forsikengagent i thailand som selger for AIA og som jeg ogsaa selv bruger

betaler 7000 bat ca om aaret for en god udloekkes forsikering

personen er thai men kan ragtio godt englisk + en held masse dansk da personen har boet i danmark og er gift med en dansk mand

vis oensket Tlf nummer til denne person kan det ske per mail

rasmussen
hej min email er

Dark_viking
det var nu paa DTW personlig mail jeg tinke paa at du skulle skrive mig til Smile

Spring til debat: