Se indlæg
 Udskriv debat
Sprogundervisning i Danmark
bayoke
Hej igen.

Lige en lille opdate (lidt sent ganske vist) her knap et år efter: Min kone blev et par måneder efter rykket fra modul 2 på Dansk 1, op til modul 1 på dansk 2, og der er der ikke de samme problemer så vidt jeg kan bedømme. Dog var det et lidt stort spring ganske vist, men godt det kunne lade sig gøre.

Godt for min kone, mindre godt for folk der kæmper med sproget på dansk 1.

Hilsen Thomas.
 
Spring til debat: