Se indlæg
 Udskriv debat
Familiesammenføring !!
Stampe
Det er nu godt nyt for for dem som vil have deres koner her til Landet
Man skal nu kun have ca. 9500,- kr. Bruto pr. månede (2 x starthjælp)
for at kunne forsørge sin kone.
PfftPfftPfft
Envidre hvis man har samkvem med sine børn her i danmark det vil sige har barn / børn på weekend hver anden weekend og ser Barnet /Børnene en gang om ugen så kan der dispenceres fra reglen om at skulle stille bank-garanti.Pfft
Har talt med en Jurist i Udlæningestyrelsen ( Familiesammenføring´s Kontoret ) her i dag d 23/8 2004

Håber at det kan hjælpe nogen, så ser det ikke så sort ud for dem der ikke har andet end deres Pension at gøre godt med..

Benny Cool
Redigeret af Stampe d. 23/08-2004 19:37
 
surin
det gælder alle krav forsørgelse og bankgaranti boligkrav og tilknytningskrav alle disse dispenseres der fra hvis du mindst har reglmæssig samkvem med et barn her i danmark men det gælder kun hvis det er et barn du ikke har med din nuværende kone

vi har selv lige fået 2 års opholdstilladelse på kun en mrd. med disp. fra alle krav på grund af mit barn fra tidligere ægteskab
 
Christian
Hej.
Skal ovenstående forståes sådant at alle regler/krav kan/vil blive dispenseret hvis jeg har fast samkvem med mine to børn som jeg har med min exkone?
Det lyder da næsten for godt til at være sandt. Smile

Mvh./Christian
 
surin
ja det er sandt jeg troede heller ikke på det da vi søgte men alle krav er dispenceret både bolig og forsørgelse vi indleveret ansøgningen hos udls i københavn og i den henviste jeg til at vi ønskede at blive undtaget for alle krav da jeg mindst havde reglmæssig samkvem med mit barn og 1 mrd senere lå passet mede 2 årsopholdstilladelse i postkassen Grin og ingen bankgaranti så nu har vi 55.000 kr på kontoen Grinsom kan brændes af på en god ferie i thailandGrinGrinGrin
 
Brandt
Bare kanon gået Stampe !Wink


Lader til at de måske kan se den urimelige forskelsbehandling de giver Danskeren ctr. "tilflyttere" fra andre schengen lande.......rart at se at de endelig er ved at "vågne" op derinde!!!!!.Cool

Så mangler vi bare de "sidste forbehold" fra DK's side, så udlændingepolitikken kan harmoniseres 100% i forhold til de øvrige EU lande.....hurra for det !Grin

Glædelige hilsner.

Brandt
Redigeret af Brandt d. 24/08-2004 18:18
ไฮกี้ เจแบนร์
 
surin
det har desværre intet med lempelser at gøre de er nød til at dispensere på grund af mit barns menneskerettigheder til at se både sin mor og far
Redigeret af surin d. 24/08-2004 18:34
 
Spring til debat: