Se indlæg
 Udskriv debat
planlægning af rejse til thailand
contrynen
Vi er et par først i 40érne, som planlægger at tage 3 uger i okt/november 2009.

Vi er ikke til badning dagen lang men en dukkert er ok:-)
Der skal være muligheder for at få en øl , men vi er ikke til diskoteker(høj musik)
Jeg tror Pattaya er for turistet og måske også for meget prostitution (fordom?)
Gerne med muligheder for at møde elefanter, aber o.lign , gerne lidt kultur.
Vi tænker lidt på HuaHin i 14 dage og evt en uge i chag Mai.
Hunne det være en mulighed eller er det for besværligt med transport mellem HuaHin og Chang Mai ?
Kender nogen nogle billige hoteller disse steder, vil jeg gerne have tips
Håber at nogle vil hjælpe med tips og ideer
Hilsen
conni0640@hotmailcom
 
bagerbager
hvis du søger på velcome in i karon beach har han nok et godt tilbud,og der er mange gode udflukter i det område også
 
pdrhan
Chon Buri - Bangsaen Beach - super lækkert sted , ikke for mange turister , masser af dejlige seafood restauranter mm og især:
http://www.thetid...

Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
Davs ja eller den her.
Den er knap så dyr.



http://www.freewe...m/nuancom/


Det er også i bangsaen beach,og det er dansk ejet

bamsen
 
contrynen
Nu er der da lidt at gå i gang med. tusind tak
 
mattidk
hvad med Koh Chang, Koh Maak, Koh Kood.. meget mere roligt og lige til afslapning. HuaHin er på nogle måde minder meget om Pattaya.
 
contrynen
Ja , nu har det hele ændret sig.
Jeg talte igår med en kollega, som har rejst i østen i mange år.Han frarådede os også Hua hin .
Jeg har fået Jesper overtalt til at blive i Thailand i hele november 2009.Med start i Bangkok og vil købe ankomstpakke hoa Jysk rejsebureau og så videre til chaing Mai.
Turen skal nu indeholde en tur over til Laos og evt. Burma, skal slutte med 5-7 dages badeferie evt. koh Kood ??? Jysk rejsebureau har et dejligt sted, men
transporten fra Bankok og til Koh Kood , ved jeg ikke om det er nemt at finde ud af.
Som I kan se er der noget planlægning at gå i gang med.
Forslag og links modtages med kyshånd
Tak for alle rådene jeg ALLEREDE har fået herindeGrin
Redigeret af contrynen d. 10/12-2008 08:56
 
Spring til debat: