Se indlæg
 Udskriv debat
Jungle Village.
hatte
Her er lige en lille anbefaling, efter vi har tilbragt 1 uge på Jungle Village ved Niels og Chom.
Det er et virkeligt fantastisk sted de har der.
Maden er også rigtig god, og man kan få flæskestegPfft.
Kan varmt anbefales.Wink

Hatte
Der er lidt Thailandbilleder på hjemmesiden.
Skriv gerne en hilsen eller besked i gæstebogen.

www.123hjemmeside.dk/sigynsvej
Anonym Bruger
Ja det er sjovt, som der ellers bliver virkeligt snakket grimt om det sted.
Så det er svært at finde ud af hvem man skal tro på.
Men niels er også lige glad med danskere, som han selv siger
så det er dumt at anbefale et sted, hvor dansker ikke er velkommen.
Men måske han nu mangler gæster, så han er nødt til at få folk til at lave reklame igen,der mangler jo turister i thailand siges det.
her er en anden tråd om niels jungel klub

http://dansk-thai...post_72081

Sonny
Redigeret af Anonym Bruger d. 25/11-2008 15:19

og hvem hel.... gider og spise flæskesteg i Thailand, hatte-klaphat
Redigeret af d. 25/11-2008 15:26

hatte
Jeg ved ikke om han er ligeglad med danskere, men der blev virkeligt kræset for gæsterne, og det var godt belagt, selvom det er lige inden højsæson.
Sjældent har jeg været et sted i Thailand, hvor der var så meget styr på tingene, andre steder, kan de virkelig kludre i det.

Hatte

Davs Lung

ja men det er kun,
for at lave reklame for jungel willage,
de mangler sikkert kunder,Pfft
så nu kan det være danskere igen er gode nok som kunder.,Grin

bamsen

hatte
lung skrev:
og hvem hel.... gider og spise flæskesteg i Thailand, hatte-klaphat

Det var da en mærkelig udmelding at komme med.
Nogle mennesker, har børn, hvis det ikke er gået op for dig, og ofte er maden i Thailand af en sådan karat, at børn ikke gider spise dette, så er dette jo et godt alternativ.
Desuden kunne det jo være dejligt, at få flæskesteg juleaften, hvis man nu var på disse kanter.
Som jeg kan se at din tråd er et spørgsmål, så bedes du oprette din egen tråd. Kan du ikke lide at læse denne anbefaling, så gå dog bare til en anden tråd, i stedet for at nedværdige folk, som bruger dette forum til noget nyttigt og fornuftigt.

Hatte

Webmaster
Hmm, jeg tror efterhånden at snakken om Jungle Village har været oppe og vende her på siden adskellige gange. Så jeg synes ærlig talt ikke at vi skal have gang i den diskussion igen.

I stedet vil jeg bare henvise til følgende tråd:

http://www.dansk-...rowstart=0

Og så bare bede om at de gamle diskussioner ikke "blomster" op igen her i denne tråd.
Tak
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
hatte
Hej WEB master + andre.

Det var ikke for at hælde benzin på bålet, men kun en anbefaling af overnatningsstedet.
Jeg troede at siden her var et sted, hvor man kunne formidle gode oplevelser og anbefalinger, men at folk herinde er så barnlige, ja undskyld udtrykket, at høvle folk ned, og begynde at grave op i noget gammelt, fordi der kommer en anbefaling, det er under lavmålet. for eftertiden bruger jeg Thaiforum.

Hatte

Hej Hatte
Godt ord igen, måske du ikke har fulgt tidligere tråde så.
jeg trode det var for at jungle village skulle ha billig reklame endnu engang,
og det syntes jeg ikke rigtig de fortjener efter tidligere skriverier Wink

Webmaster
hatte skrev:
Hej WEB master + andre.

Det var ikke for at hælde benzin på bålet, men kun en anbefaling af overnatningsstedet.
Jeg troede at siden her var et sted, hvor man kunne formidle gode oplevelser og anbefalinger, men at folk herinde er så barnlige, ja undskyld udtrykket, at høvle folk ned, og begynde at grave op i noget gammelt, fordi der kommer en anbefaling, det er under lavmålet. for eftertiden bruger jeg Thaiforum.

Hatte

Jamen tak for besøget Hatte.

Men hvis du havde kigget lidt på det link jeg postede og de link der er postet i den tråd, så ville du havde opdaget at Jungle Village har været oppe herinde adskillige gange tidligere og hver gang er det endt i den rene børnehave. Det var skam derfor jeg allerede nu prøvede at lægge låg på sagen ved at linke til sidst emnet var oppe.

Hav en god aften.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
quickmouse
hatte skrev : for eftertiden bruger jeg Thaiforum.

det må jeg nok sige, det var da et kort visit, men ellers så hils derovre Wink
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

rinpoche
Jeg siger tak til hatte omkring anbefalingen af flæskesteg hos Jungle Village. Det skriver jeg mig bag øret.
Mine unger har kun så og så megen stamina overfor thaimad, førend der skal noget dansk mad på bordet.
Og en flæskesteg vil afgjort vække lykke Smile

mvh

xxxxxx
hatte skrev : for eftertiden bruger jeg Thaiforum.

og hvem er det lige nu thaiforum er

www.thaiforum.dk

..
Redigeret af xxxxxx d. 26/11-2008 09:46

claus31130
Grin

http://www.cs-web.in.th/
bagerbager
rinpoche skrev:
Jeg siger tak til hatte omkring anbefalingen af flæskesteg hos Jungle Village. Det skriver jeg mig bag øret.
Mine unger har kun så og så megen stamina overfor thaimad, førend der skal noget dansk mad på bordet.
Og en flæskesteg vil afgjort vække lykke Smile

mvh

Redigeret af bagerbager d. 26/11-2008 17:42

Spring til debat: