Se indlæg
 Udskriv debat
Ser skidt ud
SIAMCON
Nå nu ser det ud til at myndighederne helt har mistet kntrollen med hvad der sker. siden tosserne kan bryde ind i lufthavnen og gøre de rejsende bange.,.
man kan se på TV at der bliver brugte både pistoler of macheter. knive.. hold da kæft de er sgu tossede !
Og de kalder sig demokrater ? så skulle de da respektere en folkevalgt person
det de vil lave er da et regulært kup !
Der bliver nok snart billige billetter til thailand og bahten will nok snartm iste sin styrke
de ødelægger jo alt for landet..

Webmaster
Ja bliver spændende om de kan holde sig inde for "budgettet" i følgende nyhed til næste år:

http://www.dansk-...admore=896

Hver dag den ballade fortsætter koster nogle 100+K turister til næste år, og lynhurtigt vil det Thaksin nåede at rage til sig være småpenge i forhold til det de nu mister.
Redigeret af Webmaster d. 25/11-2008 23:21
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
mr tirak
Jeg kan ikke følge med dig siamcon.

Dette indlæg er stik modsat din sidste tråd, holger var måske ikke helt forkert på den eller hvad, tag det dog roligt før i fare ud med hvem der er snot dum osv

Mr Tirak, der sidder og keder sig i en lukket lufthavn
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
mattidk
har læste i thai avis, det kommer en ry at måske der kommer en ny valg eller PM bliver skiftet ud... protester indtager lufthavn så at der kommer nyheder ud i verden, og presse også militare folk til at gøre noget ved. p.t. ser ting ret skidt ud til landet og ikke mindste mange turister..

Jeg skulle ( SKAL) rejse næste torsdag d4 dec.
Som mange andre har det selvfølgelig været planlagt i lang tid...........
MHT job osv. er det jo planlagt i over 6mdr. - og jeg er da optimistisk,og tror alt ok snart, - Ellers er jeg da helt uden ord i denne tråd,,,,,jeg har glædet mig i 8 mdr, til ferien, så der skal komme en løsning - det må vi også håbe for Thailand, der skal forhåbentlig mange turister dertil igen i år.......

Jeg har lige hørt fra en dansker i BKK, at situationen er meget "træls" i lufthavnen og i BKK mere end vi tror her i DK, men ok - det er svært at vide når man ikke ser det selv.....men det skulle være slemt....

Big-Viking
En ting der undre mig er......Hvad er det lige PAD står for.?????? Folkets alliance for demokratiSadSad
Det de vil er at afsætte en demokratisk valgt regering, for derefter at have en "indsat" og ikke en folkevalgt præmierminister.. Halløjsa, hvor er demokratiet henne.???????? F... PAD og resten af de ballademagere.

hansi66
rigtig skidt skidt

skulle med thai imorgen fredag, men kan se at flyet fra bkk i aften er aflyst og så er der jo ikke noget imorgen i københavn, kan ikke rigtig se en løsning nu hvordan vi kommer til thailand

hansi66

hansi66
forkert

det er torsdag vi skal afsted

hansi66

quickmouse
sad her til morgen og så dr update, og der var helt tydelige billeder af pad demonstranter der trækker håndvåben (2 styk) så hvis det er deres måde at få genindført demokrati på, så sympatien fra min sige = 0 , mann skyder da ikke hen over hovedt / på uskyldige civile, og da slet ikke i en lufthavn, der er sikkert mange turister der ikke vender tilbage, efter den oplevelse.

Der går rygter om at PAD har tilladt at de strandede turister i Suvarnabhumi lufthavn kan blive fløjet ud af landet.

er pad´erne nu også begyndt at stille dagsordenen i bangkok ( læs: suvarnabhumi ).

ordensmagten burde snart vågne op og gøre en ende på dette hysteri ( læs: politi / militæret ).

og den påstand der med at pad´erne er royalister, skal da vist efterhånden tages med et gran salt.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

jesperfrb
Jeg bor lige ved indflyvning til lufthavnen, og der er ingen flyvninger overhovdet fra lufthavnen. Saa det vare nok et stykke tid endnu!Angry
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

sum
Kongen kan ikke loese konflikten uden at tage parti og der med riskere at miste tronen.

PAD (gule T-shirt) kaemper imod en korupt regering, som vil aendre "grundloven" saa mange korupte politker kan gaa fri fra straf ogsaa saaTaksin kan gaa fri og vende hjem til regerings magten.

PPP. (roede og sorte) Kaemper for at regeringen bliver sidene og gennemfoere grundlovs aendringerne. PPP bruger penge til at koebe tilhaenger, samt vold, granater bomber. Igaar var der roede taxier i gaderne som jegtede tilhaengere (personer der bar gult) af PAD. som blev truede med taesk og andre repasalier.

Regeringen er valgt med koebte stemmer, der er flere der allerede har faaet domme for valgsvindel og flere venter.

For kort tid siden trak formanden for regeringspartiet sig, begrundelsen var at han forventede at partiet vil blive oploest af domstolene.

Her i nordoest BKK er alt fredeligt Pt. men jeg kommer heller ikke steder hvor der er demomstrationer og hidtil har begge parter undgaaet over greb paa farangs.

Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.

This is the word of the good lord Buddha.

Come here sun

xxxxxx
til Sum
hvor er detr rart at se en dansker der har forstået hvad det drejer sig om her i Thailand

tak for et godt indlæg

Smile

..

bimmelim
Godt forklaret Sum

www.kgi.dk
Suk Rak Ning
SIAMCON skrev:
Nå nu ser det ud til at myndighederne helt har mistet kntrollen med hvad der sker. siden tosserne kan bryde ind i lufthavnen og gøre de rejsende bange.,.
man kan se på TV at der bliver brugte både pistoler of macheter. knive.. hold da kæft de er sgu tossede !
Og de kalder sig demokrater ? så skulle de da respektere en folkevalgt person
det de vil lave er da et regulært kup !
Der bliver nok snart billige billetter til thailand og bahten will nok snartm iste sin styrke
de ødelægger jo alt for landet..

Grin
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

roald
Skulle i aften have været med KLM fra Amsterdam til Bangkok er lige blevet ringet op af lufthavnen at afgangen er aflyst

kbh
Thailands regering opløser parlamentet og udskriver nyvalg.

godt eller dårligt ??? Pfft
Phun lak Thailand

Suk Rak Ning
Roald.

Din avatar paaser godt til det skrevne....Stakkels dig og alle andre der er havnet i denne uheldige situation...http://www.mysmiley.net/imgs/smile/ashamed/ashamed0006.gif
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

roald
kbh skrev:
Thailands regering opløser parlamentet og udskriver nyvalg.

godt eller dårligt ??? Pfft

Sidder og kikker BBC og det er den løsning de militære chefer foreslår

Big-Viking
Nyvalg.!!!!!!!!!!!! Hvad skulle det hjælpe.??? Det ville ikke ændre en skid, idet de F...... idioter der kalder dem selv Demokrater og Kongetro er de største fjolser Thailand nogensinde har fosteret..Fatter ikke at militæret samt politiet ikke griber ind.. Måske Kongen har forbudt det for at undgå et blodbad. Men PAD skulle stilles op på rad og række og piskes, for de er lige modsat af hvad de siger at de er.

Spring til debat: