Se indlæg|
Billige flybilletter - i omvendt rejserækkefølge?
|
|
| petergm |
Lagt på d. 20/05-2005 20:21
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 30 |
Hejsa, Er der nogen som ved om de relativt billige flybilletter der pt. udbydes til Bangkok også gælder, hvis man rejser i omvendt rækkefølge (se f.eks. flybillet.dk, 4.605 t/r inkl. lufthavnskatter)? Altså Bkk-Cph-Bkk og ikke Cph-Bkk-Cph? Og er der kun tale om et meget begrænset antal billetter til den pris? I flybillet.dk's tilbud, står der at rejsen skal finde sted i en bestemt periode. Er det "godt nok" hvis rejsen begynder inden for perioden, eller skal den også være afsluttet inden? Hvis man ikke kan anvende flybilletterne i omvendt rækkefølge, hvordan finder man så nemmest de billigste billetter Bkk-Cph-Bkk? Pft. for svar. Mvh. P |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 20/05-2005 21:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Peter, Hvis dit spørgsmål skal forstås således, at hvis du køber en flybillet i DKCPH-BKK-CPH til en ven i Thailand og sende det til ham for at han kan flyve billigt hjem til DK (da en enkelt billet BKK-CPH er som regel dyrere end en retur billet CPH-BKK-CPH) vil jeg sige til det NO WAY, idet at på det første billet CPH-BKK vil det være en NO SHOW den dag rejsen skulle være startet og derefter bliver retur annuleret .TILBUDET gælder kun for CPH-BKK-CPH. Skal du have en BKK-CPH-BKK , kan du fx. henvende til : Asian Travel Centre (forkortet til A-T-C her i forumet) Halmtorvet 6 , Tlf. 33 26 26 12 eller 33 26 26 18 Han har lige været i Thailand og forhandlet sig til en(for os) fordelagtig pris (for P-T-A =BKK-CPH-BKK billeter). Se også hvad jeg skrev tidligere om P-T-A billeter i følgende tråd: http://www.dansk-...ead_id=442 . Skal du have hjælp ,er du velkommen til at kontakte mig enten her i tråden eller per PB, så vil jeg se hvad jeg kan gøre for dig. M.v.h., M.Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 20/05-2005 23:22 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 27/05-2005 20:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
petergm skrev: Hejsa, I flybillet.dk's tilbud, står der at rejsen skal finde sted i en bestemt periode. Er det "godt nok" hvis rejsen begynder inden for perioden, eller skal den også være afsluttet inden?Mvh.P Hej Peter G M, Inden jeg svarerede, skulle jeg lige få det bekræftet hos A-T-C , og jeg fik det svar at du skal STARTE din afrejse indenfor perioden og du måtte gerne AFSLUTTE din rejse udenfor perioden. Er der plads, kan du teoritisk rejse den 10-6-2005 og komme tilbage den 10-7-05 for 4770kr. Derfor p.t. slutter den "billig forårs sæson" den 16-6-2005 og alle afgange fra den 11/12-6-05 til den 16-6-05 er udsolgte. Skal I rejse i September er prisen igen 4770kr (1mnd billet uden"bonusmiles" ) med Thai Inter dct til BKK (starter vist nok i August, men jeg har ikke den nøjagtig dato). M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 27/05-2005 21:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Hov undskyld...Jeg har vist været lidt for meget væk fra debatten..Hva er nu det med bonus miles??? For man ikke længere bonus miles når man flyver til Bkk?? |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 27/05-2005 21:44
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Thai air har ændret deres bonus politik. Hvis du rejser på de billige billetter opsparer du ikke miles. Du skal op på min. en klasse Q billet, som i samme periode er ca. 1000 kr. dyrer. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| h |
Lagt på d. 27/05-2005 23:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
det lyder meget smart 1000 kr ekstra pr billet hvis man vil have bonus point og hvad skal der til 7 eller 8 rejser før der er en gratis billet hvem gider give 7-8000 kr for en billet alle andre kan købe for 6-6500 kr ?? |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/05-2005 08:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Nej thai air nedsætter samtidig grænsen for gratis billetter til 52 000 miles mod før 65000 miles så nu det kun 5 rejser så er den 6 gratis. bamsen |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 28/05-2005 09:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
hej bamsen er du sikker på at det ikke kun er imidlertidigt at de har nedsat dem det var hvad der stod i det sidste brev jeg fik fra dem |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 28/05-2005 10:47
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Bamse har fuldstændig ret, du kan se det sidste nyhedsbrev her: http://www.thaiai...05_Eng.pdf John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 28/05-2005 11:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Der står altså højt og tydeligt award travel sale i nyhedsbrevet, som gælder i perioden 15 april til 15 august derefter koster en billet igen 65000 point. MVH Jens |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/05-2005 11:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
John skrev: Bamse har fuldstændig ret, du kan se det sidste nyhedsbrev her: http://www.thaiai...05_Eng.pdf John Jeg tager min hat af for bamsen han har ret, så man læst det med ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 28/05-2005 12:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
jens skrev: Der står altså højt og tydeligt award travel sale i nyhedsbrevet, som gælder i perioden 15 april til 15 august derefter koster en billet igen 65000 point. MVH Jens ja sådan læser jeg det også Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 28/05-2005 14:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
det flot urin at du læser det lige som resten af den danske befolkning, hatten af for det, godt gået jager |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.